امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس:
نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس:

اسراری که در «گاندو» مطرح شد هشداری باشد برای همه مسئولین کشور/ دشمن در پروژه نفوذ جدی است

مشاهده ۱۶۰
۱۳۹۸/۰۴/۱۸- ۱۰:۰۳
تعداد بازدید:160

حجت الاسلام والمسلمین سالک گفت: از عوامل سازنده «گاندو» متشکریم که بخشی از حقایق و خدمات نیروهای خدوم اطلاعات را برای مردم به تصویر کشید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به شفاف سازی‌های سریال «گاندو» گفت: این سریال با قدرت و جسارت مسائلی را مطرح کرد که جامعه نیازمند دانستن آن بود.

نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی گفت: اسراری که در این سریال مطرح شد، باید هشدار و زنگ خطری برای تمام مسئولین کشور باشد چرا که جریان نفوذ دشمن فعال است و با نفوذ در جریانات تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور به مقابله به نظام می‌پردازد. سالک افزود: اگر هوش و سرعت بالای نیروهای امنیتی نبود و نباشد این جریانات به راحتی می توانند نفوذ کنند.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت گفت: سریال «گاندو» صریح و خوب عمل کرد و افشاگری‌ها و شفاف سازی‌هایی از این قبیل و همچنین به تصویر کشیدن تلاش های نیروهای حزب الهی و گمنام کشور باید ادامه دار باشد.

نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی در ادامه با اشاره به برخی حواشی و انتقادات مطرح شده به این سریال نیز گفت: آنهایی که حاشیه می سازند خودشان زیر سوال هستند و برای پوشاندن خطای خود دست به حاشیه سازی‌های غیرمنصفانه می زنند.

حجت الاسلام سالک افزود: از تمام عوامل دخیل در ساخت این سریال قدردانی می‌کنیم و امیدواریم در کمیسیون فرهنگی مجلس بتوانیم از زحمات عوامل این سریال تقدیر و تشکر کنیم.

امتیاز شما