امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

«گاندو» پروژه ای غنی و مفید در شرایط حال حاضر سیاسی بود/ برخی تحمل شفافیت را ندارند

مشاهده ۲۳۲
۱۳۹۸/۰۴/۱۸- ۱۰:۰۳
تعداد بازدید:232

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: سریال گاندو حقایق را در اختیار مردم قرار داد اما با اینحال به مذاق عده ای خوش نیامد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پخش سریال پر مخاطب «گاندو» که این شبها از شبکه سه سیما روی آنتن می رفت گفت: زحمتی که تمامی عوامل دخیل در ساخت سریال «گاندو» کشیدند جای تقدیر و تشکر دارد و تمامی این زحمات منتج به محتوایی غنی و صادقانه برای مخاطب نیازمند آگاهی بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه ای کاش فشارهای سیاسی بر صدا و سیما کمتر بود و تهدیدهای غیرمنصفانه اجازه می داد حقایق شفاف و بدون سانسور در اختیار مردم قرار گیرد گفت: با پخش این سریال، افشای حقایق، منافع و حیثیت برخی افراد را به خطر انداخت و صاحبان قدرت با فشارهای مضاعف سعی در کم رنگ کردن واقعیات امروز کشور داشتند.

نماینده مردم قم در خانه ملت، با تاکید بر اینکه معترضان به این سریال اهل کتمان کتمان حقیقت هستند گفت: اینها همان کسانی هستند فریاد شفافیت خواهی و آزادی بیانشان گوش فلک را کر می‌کند اما پای خودشان که وسط می رسد سعی می‌کنند هر صدایی را خفه و حقیقت را قربانی کنند.

حجت الاسلام ذوالنوری از صدا و سیما برای جسارت پخش این سریال قدردانی کرد و گفت: «گاندو» مجموعه ای بود که به سندی ‌در تاریخ این کشور می‌پیوندد.

امتیاز شما