امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تمرکز بر مجموعه‌های نمایشی طنز موقعیت سبک

مشاهده ۱۸۵۴
۱۳۹۸/۰۴/۱۸- ۱۲:۳۹

گروه فیلم و سریال شبکه پنج با محور تمرکز بر مجموعه‌های نمایشی طنز موقعیت سبک (کارهای نمایشی سبک و زود بازده) رویکرد جدیدی در دستور کار خود دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما با حضور در استودیو برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» با این بیان مطلب گفت: کارهای طنز موقعیت سبک (طمس) رویکرد جدید ما در حوزه مجموعه‌های نمایشی است که اکنون چند مجموعه نمایشی در مرحله نگارش قرار دارد. اشناب در تشریح برنامه‌های تابستانی شبکه پنج سیما تاکید کرد: غنی‎سازی اوقات فراغت و اطلاع‎رسانی و مطالبه‎گری از دستگاه‌های مختلف برای فراغت نوجوانان و جوانان، معرفی و یادآوری ایران زیبا در حوزه گردشگری و ایمنی سلامت سفر دو ماموریت مهم شبکه پنج سیما در ایام تابستان است.
مدیر شبکه پنج سیما با اشاره به ماموریت‎های این شبکه در فصل تابستان تاکید کرد: با همکاری پلیس راهور برنامه ای با موضوع ایمنی سفر شهروندان (اطلاع‎رسانی سفر، توصیه‌های پلیسی و...) از نیمه دوم تابستان روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
برنامه «شب فیروزه‎ای» با هدف معرفی ظرفیت‎های گردشگری، اقتصادی، جاذبه‌های طبیعی، پیشرفت‎های علمی و... با همکاری سیمای استان‌ها تقدیم مخاطبان شبکه پنج سیما می‎شود. این جنگ شبانه شبکه پنج از ابتدای تابستان هر شب ساعت 21:30 پخش شده است.
البته در کنار این برنامه، جنگ «کوچه‌های تهران» با محور محله‌های شهر تهران هر شب در یکی از بوستان‌های شهر تهران با اجرای حسین مولایی برگزار  و میزبان تمامی مناطق شهر تهران می‌شود. تهران، ایران کوچک مدیر شبکه پنج سیما با اشاره بر ماموریت شبکه پنج سیما در رسانه ملی یاد آور شد: این شبکه بخش مهمی از وظایف خود را معطوف بر تهران و استان تهران می‎کند، چرا که استان تهران 18 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‎دهد و به نوعی ایران کوچک تلقی می‌شود. حجم قابل توجهی از گردش اقتصادی، تولیدات فکری و صنعتی در استان تهران انجام می‌شود. این شبکه با برنامه‌های شاخص و مطرح که مخاطبان آن را می‌شناسند و به اعتماد دارند، مطالبات مردمی را پیگیری می‌کند و به نوعی زبان مردم است. برنامه‌های قدیمی و پرمخاطب «در شهر»، «در استان»، «تهران 20» و... از جمله برنامه‌های هستند که نماینده مردم و پیگیری درخواست‎ها و نیازهای مخاطبان است.

امتیاز شما