امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بهروز رضوی راهی دیار یزد شد

مشاهده ۱۳۸۸
۱۳۹۸/۰۴/۱۸- ۱۵:۰۷

بهروز رضوی بازیگر، گوینده و مجری رادیو و تلویزیون امشب ( 18 تیرماه) به زادگاهش شهر یزد می‎رود و میهمان برنامه «شب فیروزه‎ای» می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمود رهبران استاد بنام خوشنویسی یزد، محمد طحانی خواننده نواهای دینی و مذهبی یزد و ... دیگر میهمانان این برنامه هستند.
این برنامه ترکیبی و زنده کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استان‎ها روی آنتن شبکه پنج سیما می‎رود. عوامل تولید این برنامه در سومین سفر خود به استان یزد رفته‎اند. غلامرضا حیدری تهیه‎کننده برنامه «شب فیروزه‌ای» درباره ساختار این برنامه گفت: این برنامه با بخش های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان، گزارش از مکان‌های دیدنی و گردشگری، معرفی ظرفیت های اقتصادی و ....تقدیم مخاطبان می‎شود. بنابر این گزارش، «شب‌ فیروزه‌ای» در واقع زیست‌بوم فرهنگی، تاریخی و تفریحی کشور را به نمایش می‎گذارد و به‌طور هم‎زمان نگاهی هم به ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری این استان‌ها دارد. جنگ شبانه «شب فیروزه‎ای» از یکشنبه 16 تیر، به مدت 5 شب در استان یزد است، این برنامه با اجرای مشترک بهروز تشکر و سامان ارس خان از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

امتیاز شما