امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

ایران شهر در قاب شبکه جام‎جم

مشاهده ۱۰۷۶
۱۳۹۸/۰۴/۱۹- ۱۰:۰۸

آشپزی با سالی و جمشید از بخش‎های جدید و جذاب برنامه «ایران شهر» است که شنبه، 22 تیر، تقدیم مخاطبان می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر مرید پاگردی تحصیلات خود را در حوزه مطالعات سیاسی در آلمان شروع کرد و برای ادامه تحصیل به کشور هلند عزیمت کرد . وی در حال حاضر مشغول ادامه تحصیل در رشته دکترای سیاست عمومی و در حال تحقیق در همین رشته است . او میهمان این هفته بخش «یک فنجان گفت‎وگو» برنامه «ایران شهر» در روز شنبه بیست‎ودوم تیرماه (سیزدهم جولای 2019) هستند که درباره خود و رموز موفیقتشان سخن می‎گویند. همچنین در بخش «یک نکته»، تینا متقی زاده روانشناس برنامه در ادامه سلسله مباحث گذشته به ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه در انسان می‌پردازد.
آشپزی با سالی و جمشید از بخش‎های جدید و جذاب برنامه «ایران شهر» است که باتلاش سالی بوچر (Sally Butcher) نویسنده معروف کتاب‎های آشپزی و همسرش جمشید اجرا می‌شود. این زوج آشپز، این هفته به آموزش «گامبو» نوعی خوراک سبزیجات در آمریکای جنوبی می‌پردازند. برنامه «ایران شهر» به همت گروه تولیدات خارج از کشور شبکه جهانی جام‎جم و با همکاری دفتر صدوسیمای مرکز لندن تولید و پخش می‌شود.
مصطفی آقا محمدی تهیه‎کننده این برنامه است و زینب موسوی اجرای برنامه را به عهده دارد. بینندگان می‎توانند این برنامه را روزهای شنبه ساعت 21:15 به وقت تهران از شبکه جهانی جام‎جم تماشا کنید.

امتیاز شما