امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

شخصیت‌های عروسکی که در برنامه‌های تلویزیونی جان می‌گیرند

مشاهده ۸۵۷
۱۳۹۸/۰۴/۱۹- ۱۵:۲۴

محمد بحرانی گفت: بیشتر مواقع عروسک‌های یک برنامه تلویزیونی بیشتر دیده می‌شوند و تاثیرگذاری اجتماعی دارند.

محمد بحرانی صداپیشه «عروسک جناب خان»، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص فعالیت در حوزه عروسکی و کودک گفت: کار کودک لذت بخش است و در این حوزه کار کردن هیجان خاص خود را دارد. در بیشتر مواقع عروسک‌های یک برنامه بیشتر از خود برنامه دیده می‌شوند. این اتفاق یعنی تاثیرگذاری اجتماعی عروسک‌هایی که در برنامه‌های تلویزیون جان می‌گیرند.

وی افزود: وقتی شاهد موثر بودن عروسک‌های برنامه تلویزیونی در فرهنگ و رفتار‌های اجتماعی هستیم، یعنی این مسئله ادامه دار خواهد بود. به نظرم با توجه به این سابقه تاریخی باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

بحرانی اظهار کرد: عروسک‌ها سرمایه‌های مهمی هستند و توانایی ایجاد فرصت‌های تبلیغاتی و اقتصادی بسیاری را دارند. امروز هم علاوه بر جناب خان، کلاه قرمزی و دوستانش، سنجد، زی زی گولو و.. عروسک‌هایی هستند که فراتر از تیم خالق شان دیده شدند. این مسئله تاثیرگذاری و ماندگاری شخصیت‌های عروسکی را نشان می‌دهد.

این بازیگر در پایان درباره برگزاری جشنواره پویانمایی و عروسکی تلویزیون در کرمانشاه گفت: به نظرم برگزاری این جشنواره در استان‌های مختلف، یکی از اتفاقات مثبت آن است. همین امر باعث می‌شود، فرصت بروز و ظهور استعدادهای مختلف ایجاد شود. 

امتیاز شما