امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیام های صمیمانه و محبت آمیز مردم برای عوامل سریال «گاندو»

مشاهده ۱۴۶۲
۱۳۹۸/۰۴/۲۰- ۱۸:۴۳

در یک ساعت حضور عوامل سریال گاندو در واحد ارتباط با مخاطبان صدها نفر از علاقه مندان این سریال موفق شدند با سامانه ۱۶۲ روابط عمومی سازمان صدا و سیما ارتباط برقرار کرده و با بازیگران این سریال گفت وگو کنند،

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گاندو دیده شد؛ این را حجم انبوه واکنش ها در محافل مختلف می‌گوید و تماس ها و پیام های مکرر مخاطبان با مرکز 162 روابط عمومی سازمان صدا و سیما. پیام های انبوهی که بخشی از آنها در این گزارش می‌گنجد. یکی از مخاطبان، این مجموعه تلویزیونی را هوشمندانه، اثر گذار و جسورانه دانسته و مفید به حال جامعه و افزایش دهنده آگاهی عمومی. مخاطبی دیگر محتوای این سریال را مسائل روز کشور خوانده و از عوامل تولید و پخش آن تشکر کرده است. تماس گیرنده دیگری محتوای مجموعه تلویزیونی گاندو را روایت امنیت در کشورمان تلقی کرده و اینکه با وجود این حافظان امنیت، دشمنان کاری از پیش نمی‌برند. پیام هموطنی دیگر، قدردانی از بازیگران این مجموعه است. دانشجویی گفته است این مجموعه بهترین سریالی بوده که امسال از سیمای ملی تماشا کرده و دیگری تولید سری دوم این مجموعه را خواستار شده تا عاقبت خائنان در آن روایت شود. یکی از مخاطبان این نکته برایش جذاب بوده که پاسداران امنیت، در برخورد با آقازاده‌ها و مسئولان هیچ خط قرمزی ندارند و تماس گیرنده دیگر پیام این مجموعه را تقویت عرق و غرور ملی برشمرده است. اینها همه بخشی از حمایت های مخاطبان از مجموعه ای تلویزیونی است که نه عاشقانه بود و نه طنز. گاندو که واقعیت های موجود در چند پرونده امنیتی را روایت می‌کرد. در ذیل محتوای بخشی از انبوه پیام های مردمی را که در تماس با مرکز 162 روابط عمومی سازمان صدا و سیما مطرح شده، آورده ایم:

1- سلام، می‌خواستم ازتون تشکر کنم درباره سریال «گاندو» که شبکه سه می‌ده و درباره اختلاس آقا زاده ‌هاست. واقعاً هوشمندانه بود و کارگردانش واقعاً کارگردان خوبیه که درباره اختلاس داشت صحبت می‌کرد. آقای فرهنگ و پشتش عکس آقای جهان‌آرا بود و عکس شهدا را همین‌جوری داشت نشون می‌داد. خیلی جالب و عبرت آموز است و ازتون خواهش می‌کنم از این‌گونه سریال‌ها خیلی بسازید چون الان اینجور سریال‌ها بیش‌تر به درد جامعه می‌خوره و از مسئولان هم بخواهید که یک فیلم هم درباره شهید هادی بسازن. اگه به پیشنهاد من یک ذره فکر بکنین، خیلی جالب می‌شه .
 
2- سلام، خسته نباشید، می‌خواستم از پخش سریال «گاندو» که شبکه سه گذاشته تشکر کنم. شبکه سه بعد از مدت‌ها یک سریال خوب گذاشت. این سریال هم واقعاً مسائل امروز کشور را داره نشون می‌ده و کارگردان و بازیگراش خیلی خوبن. لطفاً از این سریالا زیاد پخش کنید.
 
3- سلام، ممنون از زحماتتون. سریالتون خیلی خوبه، امنیت کشورمون رو نشون میده باهوشیشون رو نشون می‌ده و اینکه آقای ترامپ نمی‌تونه هیچ غلطی بکنه و واقعاً افتخار می‌کنیم که همچنین امنیتی داریم و از بازی آقای محمد خیلی خوشم میاد که توی حوزه امنیت کشوره. «گاندو» فیلم خیلی خوبیه و لذت می‌بریم ازش و ممنونم ازتون.
 
4 - سلام، می‌خواستم به‌خاطر بازیگرای خوب سریال «گاندو» تشکر کنم. از این فیلم‌ها بیش‌تر بسازید، ولی کاشکی یکی از نیروها تیر می‌خورد تا کمی واقعی‌تر و جذاب تر می‌شد ممنون از همه عوامل.
 
5-سلام، خیلی خوشحالم که سریال به این خوبی ساختید و می‌خواستم توی سریالاتون کمی وجود خدا را پررنگ‌تر نشون بدین ممنون و خدانگهدار.
 
6- سلام، خسته نباشید. خیلی خوب بود، بهترین فیلمی‌که تو این مدت تونستیم ببینیم همین بود. الان در دانشگاهم ولی از کلاس اومدم بیرون که تماس بگیرم. خیلی ممنون از سریال خوبتون. دستتون درد نکنه.
 
7- سلام، اولاً تشکر می‌کنم از سریال خوبتون، بعد می‌خواستم بپرسم که این سریال سری دوم هم داره؟ اگه می‌شه سری دومش رو هم بسازید.
 
8- سلام، آقای رهبانی خیلی بازی درخشانی داشتند. امیدوارم توی سری دوم هم بازی کنن.
 
9- سلام، خسته نباشید. حالتون خوبه؟ می‌خواستم از همه‌ عوامل این سریال بازیگران جوانش و کارگردان آقای افشار تشکر کنم. از همتون که عزت و سربلندی کشور ایران و نیروهای مخلص و از جان گذشته را به نمایش گذاشتید تشکر کنم. البته اگر بالادستی‌ها که در ارتباط با کشورهای بیگانه هستند در کشور ما بگذارن ما ابرقدرت جهان خواهیم شد. من در آخر سریال نمی‌دونستم بخندم یا گریه کنم و اینکه آیا دشمنان ما را خوار کردن یا باعث افتخار و عزت کشور ما شد و خیلی از شما تشکر می‌کنم.
 
10- سلام، ممنونم از سریال قشنگتون. خیلی فیلم خوبی بود. زحمت کشیدید. ایشالا قسمت بعدیش رو هم بسازید.
 
11- سلام، وقتتون به‌خیر. خواستم تشکر کنم از سریالی که از کارای استثنایی صداوسیما و کلاً از آثار خوب هنری بود و مخصوصاً شخصیت آقای دهکردی که خیلی هماهنگ شده بود باشخصیت داستان.
12- سلام، شما از عوامل سریال «گاندو» هستید؟ می‌خواستم تشکر کنم به‌خاطر سریال خوبی که ساختید و خیلی وقت بود همچین سریالی توی تلویزیون ایران پخش نشده بود. خیلی لذت بردم و چیزی که برام جالب بود این‌ بود که نیروهای امنیتی بدون هیچ خط قرمزی با مسئولان و حتی آقازاده‌ها برخورد می‌کردن و این برام خیلی جالب بود و دیگر تلاش زیاد مأموران امینتی‌مون. من از قزوین تماس می‌گیرم ممنونم ازتون خدانگهدار.
 
13- سلام، خسته نباشید. خواستم بگم که این سریال عرق ملی رو در ما به حرکت درآورد و از اینکه کشورم این قدر قویه خیلی خوشحال شدم. چون چند وقته همه خیلی احساس ضعف کرده‌ایم به خاطر تحریم‌هایی که اتفاق افتاد، ولی الان خیلی احساس قدرت می‌کنیم و از آقای دهکردی و رهبانی و فرهنگ واقعاً ممنونم، چون بعد از مدت‌ها یه سریال قوی دیدیم.
 
14- سلام، حالتون خوبه؟ خدا خیرتون بده، می‌خواستم تشکر کنم بابت این سریال و اینکه سازمان‌های ضد جاسوسی این‌همه فعالیت می‌کنن و به‌خاطر مسائل دیپلماتیک زحماتشون رو به باد می‌دن. این سریال باعث شد که همه ملت یه بازنگری بکنن و برای مردم مفهوم آزادی رو روشن کنید چون هر دفعه که یکی می‌خواد رئیس جمهور بشه با شعار آزادی میاد که رأی بیاره. این‌ها هم اگر توی سریال گفته بشه خیلی خوبه.
 
15- سلام، وقتتون به‌خیر. خیلی از بازی خوب بازیگرا تشکر می‌کنم. فقط زنگ زدم تشکر کنم از سریال خوبتون. موفق باشید و با آرزوی توفیقات بیش‌تر.
 
16- سلام، خواستم درباره سریال «گاندو» نظر بدم. می‌خواستم بگم که سریال خیلی عالی بود و اولین فیلمی‌بود که من دیدم و آخرش از دیدنش پشیمون نشدم. بازم از این فیلما بسازید.
 
17- سلام، واقعاً عالی بود. فقط خواستم بگم سری دومش را هم حتماً بسازید و توی اون از همین بچه‌ها استفاده کنید چون ما با اون‌ها انس گرفتیم. واقعاً تشکر از سریال خوبتون. خسته نباشید.
 
18- سلام، می‌خواستم ازتون تشکر کنم، از این سریال قشنگی که نشون دادید و واقعیت‌ها رو به نمایش گذاشتید ان‌شاءالله سری بعدی رو هم بسازید، ممنون ازتون.
 
19- سلام، خسته نباشید. دستتون درد نکنه بابت این فیلمی‌که ساختید و ازتون تشکر می‌کنم که مردم رو آگاه می‌کنید. کار شما کمتر از کاری که رزمنده‌هامون کردن نیست. سعی کنید از این فیلم‌ها بسازید تا مردم را آگاه کنید.
 
20- سلام، من از تهران تماس گرفتم. ممنونم از این فیلمتون الآنم دارم تکرارش را نگاه می‌کنم. خیلی فیلمش قشنگ بود بازیگرای خوب داشت. پلیسی بودن این فیلم و پیروز شدن در مقابل آمریکا خیلی برام جالب بود و از مایکل و محمد خیلی خوشم اومد، خیلی خوب بازی کردن.
 
21- سلام، خسته نباشید. ما منتظر فصل دوم این سریال هستیم، چون واقعاً خیلی خوب بود. واقعاً خسته نباشید. به همه ‌عوامل خداقوت میگم.
 
22- سلام، وقتتون به‌خیر می‌خواستم تشکر کنم از عوامل فیلم «گاندو». من یه پسر کوچیک دارم، می‌گفت: مامان چقدر خوب این آقاهه به مامانش احترام می‌ذاره. علاوه بر اینکه برای ما خیلی جالب بود پسرم هم خیلی چیزا یاد گرفت.
 
23- سلام، خیلی سریال خوبی بود. اگه فصل دومش هم ساخته بشه خیلی خوبه.
 
24- سلام، خسته نباشید. من از بازیگران سریال خیلی خوشم اومد، آقای رهبانی و آقای دهکردی و خانم ترکاشوند. ممنون از سریال خوبتون.
 
25- سلام، دست مریزاد. می‌خواستم بهتون تبریک بگم به‌خاطر کار خیلی قشنگتون و واقعاً زبونم قاصره از توصیف. چند وقت بود که تلویزیون نمی‌دیدم، ولی این سریال خانواده‌ها رو دورهم جمع می‌کرد. امیدوارم تو کارای بعدی هم موفق باشید.
 
26- سلام، خیلی عالی بود، از همه عوامل تشکر می‌کنم. امیدوارم توی همه مراحل زندگی مثل «گاندو» بدرخشید موفق و مؤید باشید.
 
27- سلام، خسته نباشید. خیلی کاتون خوب بود. خیلی ممنون ازتون. ممنون از صداوسیما که این فیلم رو نشون داد.
 
28- سلام، اولاً خسته نباشید. خیلی عالی بود. از سریال خوبتون تشکر می‌کنم. من هم پخش اول سریال را می‌دیدم هم  تکرارش رو. فقط موسیقی فیلم خیلی جذاب نبود و در حد این کار نبود چند درجه پایین‌تر بود و کاش در پایان قسمت آخر می‌گفتید اون عواملی که دستگیر کردن چی شدن؟ زندان رفتن؟ چون بر اساس داستان واقعی بود، ولی واقعاً خواستم تشکر کنم و خداقوت بگم.
29- سلام، خسته نباشید، من می‌خواستم بابت سریال «گاندو» از شما تشکر کنم و بخوام که بازم از این سریال‌ها بسازید چون باعث غرور ماست.
 
30- سلام، خداقوت. خیلی از سریال «گاندو» تشکر می‌کنم و از اینکه تموم شد واقعاً ناراحت هستیم. به‌خصوص نقش محمد خیلی جالب و مقتدر بود. همه عالی بودن ان‌شاءالله همه عوامل پاینده باشن باز هم از این سریال‌ها ساخته بشه، خیلی متشکرم از همه عوامل.
 
31- سلام، می‌خواستم به آقای رهبانی خسته نباشید، بگید. خیلی زحمت کشیدن و خوب بازی کردن. من یه بچه 5/3 ساله دارم که خیلی این سریال رو دوست داشت.
 
32- سلام، خیلی سریال خوبی بود. آقای نوروزی خیلی خوب بازی کردن، ممنون که از بازیگرای جوان برای این سریال استفاده کردید.
 
33- سلام، تشکر می‌کنم از سریال خوبتون. همه بازیگران، خوب بازی کرده بودن، کارگردان خیلی خوبی هم داشت. خسته نباشید.
 
34- سلام، خسته نباشید. بهتون خیلی تبریک می‌گم. امیدوارم که همیشه موفق باشید، خیلی سریال خوبی بود، واقعاً ناراحت شدیم که از امشب دیگر پخش نمی‌شه، ولی ان‌شاءالله. که سری دوم رو هم بسازید.
 
35- سلام، ازتون تشکر می‌کنم، خداقوت، دم آقای افشار گرم از طرف همه کرمانی‌ها ازتون تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله که موفق باشید و این سریال ادامه پیدا کنه. خیلی اثرگذار بود، واقعاً باید دست تک تک عوامل رو بوسید. شاید یه وقت‌هایی سانسورهایی اتفاق افتاده باشه، ولی واقعاً بازم عالی بود.
36- سلام، من خیلی تشکر می‌کنم. سریال اثرگذاری بود. من قسمت آخرش فقط گریه کردم بخاطر واقعیتی که در اصل موضوع بود. واقعاً ممنون از نقش آقا محمد و اینکه خیلی خوب انگلیسی حرف می‌زد.
 
37- سلام، خسته نباشید. خیلی ممنونم از این فیلمی‌که درست کردید. واقعاً قشنگ بود. بازیگران خیلی خوب بازی کردن، تشکر می‌کنم از همه.
38- سلام، خواستم تشکر بکنم از بازی خیلی خوب بازیگرا و می‌خواستم خواهش بکنم که این سریال تا فصل 6 و 7 هم حتی ادامه پیدا کنه. با  تشکر از همه عوامل. امیدوارم موفق باشید.
 
39- سلام، من از همه بازیگرای خوب این سریال که این‌قدر قشنگ بازی کردن ممنونم و خواهش می‌کنم توی فصل بعدی هم از همین بازیگرا استفاده کنید.
 
40- سلام، خسته نباشید. من زندانی بودم دو روزه اومدم مرخصی من توی زندان این سریال را با بچه‌ها می‌دیدیم، ولی حیف که تموم شد. فیلم قشنگی بود و همه بازی خوبی داشتن مثل آقای فرهنگ و آقای رهبانی. فقط خواستم بگم دستتون درد نکنه و خدا قوت.
 
41- سلام، خواستم بگم خیلی سریال قشنگی بود. هم آقای دهکردی هم آقای رهبانی خیلی خوب بازی کرده بودن ممنون از همه عوامل این سریال.
 
42- سلام، ممنون از سریال خوب و جالبتون و اینکه آخر و عاقبت اون آدما که دستگیر کردن چی شد؟ من این سریال را خیلی دوست داشتم. ان‌شاءالله توی همه مراحل زندگی موفق باشید.
 
43- سلام، ممنون از فیلمی‌که ساختید، من از بندرعباس تماس می‌گیرم. اینجا الان 47 درجه است «گاندو» خیلی سریال جالبی بود خیلی ممنون ازتون.
44- سلام، وقتتون به‌خیر باشه. موضوع سریال خیلی عالی بود. این سریال خیلی جذاب و قوی بود و ما حمایت می‌کنیم از این سریال که چهره نیروهایی که اینقدر زحمت کشیدن را به همه نشون دادین، چون سریالای تلویزیون خیلی آبدوغ خیاری شده بود و این سریال بعد از مدت‌ها خیلی قوی بود و خواهش می‌کنم ثابت قدم‌تر باشید و این راه رو ادامه بدید، ما مردم پشت شما هستیم و اینکه از خانم رابعه اسکویی که یه مدت رفتن و دوباره برگشتن هم استفاده کردید واقعاً خوب بود و مردم کوچک‌ترین چیزا رو بهش دقت می‌کنن امیدوارم تو این راه موفق باشید.
 
45- سلام، خسته نباشید. واقعاً ممنون از بازی درخشان آقای دهکردی که اون‌قدر قشنگ بازی کردن. ان‌شاءالله همیشه موفق باشن و از همه عواملی که سریال به این خوبی رو ساختن تشکر می‌کنم.
 
46- سلام، روز به‌خیر خسته نباشید. سریال «گاندو» به‌نظر من یکی از معدود کارهای تلویزیون بود که بیننده رو مجذوب کرد؛ یعنی برای خود من در سال‌های اخیر این‌طوری بوده. من یه خسته نباشید جانانه می‌گم به همه و خواهش می‌کنم فصل دوم را هم حتماً بسازید، چون کار آن‌قدر جذاب بود که هر کسی که حتی یک‌بار هم آن را می‌دید جذبش می‌شد.
 
47- سلام، خسته نباشید. من از بیننده‌های پر و پا قرص این سریال بودم. همه بازیگران توش درخشیدن. خیلی سریال خوبی بود. امیدوارم توی فصل‌های بعدی هم خوب بدرخشند و موفق باشن.
 
48- سلام، واقعاً ممنون از همه عوامل سریال. واقعاً سریال خوبی بود، تلویزیون واقعاً نیاز داره به این سریال‌ها و امیدواریم که باز هم از این کارها توی تلویزیون پخش بشه و ما لذت ببریم.
 
49- سلام، فقط خواستم یه تشکر ویژه کنم که اون‌قدر خوب همه چیز رو نشون دادید، طوری که بچه من بفهمه کارهایی که نیروها انجام میدن براش جذاب باشه، این سریال تونست همه جوونا رو آگاه کنه، خیلی تشکر می‌کنم از آقای رهبانی و فرهنگ و واقعاً ای کاش که بازم از این سریالا ساخته بشه. خدا قوت، دست مریزاد.
 
50- سلام، من اول به همه خدا قوت می‌گم. موضوع سریال خیلی ناب و قوی بود و خیلی جزیی‌تر همه چیز رو نشون داد و انتخاب بازیگرا فوق‌العاده بود و بازی آقای دهکردی عالی بود، البته تصویربرداری بد بود و توی بعضی جاها خیلی تاریک می‌شد. واقعاً نورش بد بود. ان‌شاءالله برای سری دومش تبلیغات بیشتری کنید. موفق باشید. اگر اجازه بدن که شما سری بعدی رو هم بسازید تلاشتون رو بکنید. خیلی ممنون.


51- سلام، واقعاً از شما ممنونم که تونستید این سریال را بسازید که روی مردم خیلی تاثیر داشت. کاش این سریالا بیش‌تر بشه توی تلویزیون که مردم لذت ببرن.
 
52- سلام، روزتون به‌خیر. از همه‌ عوامل این سریال واقعاً تشکر می‌کنم. خیلی زحمت کشیده بودین ما هر شب پیگیری می‌کردیم. اگه از این دست سریالا ساخته بشه خیلی خوبه، چون واقعی است جذابتره، بازی آقای دهکردی خیلی عالی بود بهشون تبریک می‌گم. آقایی هم که در نقش محمد بازی کرده بود خیلی عالی بازی می‌کردن و واقعاً این نقش به قیافشون میومد، همه عالی بودن. تشکر می‌کنیم ازتون.
 
53- سلام، خسته نباشید. می‌خواستم از بچه‌های سریال «گاندو» تشکر کنم، چون خیلی زحمت کشیدن تا واقعیت نیروهای زحمت‌کش این مرز و بوم رو نشون ملت ایران بدن. سریال خیلی قوی بود. فیلم‌نامه خیلی عالی داشت. خدا قوت بده به همه عوامل.
 
54- سلام، وقتتون به‌خیر. دستتون درد نکنه بابت این سریالتون. لطفاً از این سریالا بازم بسازید. خیلی خوب بود و من افتخار می‌کنم که همچین بازیگرا و نویسنده‌ها و کارگردانانی توی کشور داریم. فیلمی‌که شما ساختید واقعاً مردم رو بیدار کرد که ببینن چی می‌گذره توی کشورشون. خیلی ممنون.
 
55- سلام، تشکر می‌کنم از سریال‌ خوبی که ساختید. من فکر می‌کنم یکی از بهترین سریال‌هایی بود که توی چند سال اخیر ساخته شده است. خیلی تشکر از زحماتتون.
 
56- سلام، عالی بود. سریال خیلی خوبی بود. امیدواریم فصل‌های بعدی هر چه زودتر آماده بشه و ما بی‌صبرانه منتظریم ممنون از وقتی که گذاشتین.
 
57- سلام، خسته نباشید. سریال خوبی‌ بود. من الان یک ساعته دارم تماس می‌گیرم که بتونم بهتون بگم که چقدر لذت بردم از این سریال خوبتون و امیدوارم توی سریالای بعدی هم همین‌قدر موفق باشید. از همه‌ عوامل ممنونیم.
 
58- سلام، من واقعاً ممنونم از همه بازیگرای خوب این سریال که بسیار خوب و طبیعی بازی کردن. توی سری بعد هم حتماً از همین بچه‌ها استفاده کنید واقعاً سریال خوبی بود و حیف که تموم شد.
 
59- سلام، خدا قوت و دست مریزاد. همه واقعاً خوش درخشیدن توی این سریال، چون این سریال واقعاً پربیننده بود و حرف دل همه‌ ما رو میزد لطفاً بعد از این بازیگرا هر سریالی رو قبول نکنن، چون همه بازیگرا نقش خیلی خاصی داشتن لطفاً نترسید از اینکه اعتقاداتتون رو بیان کنید، این انقلاب به این چیزا نیاز داره که همیشه استوار بمونه.
 
60- با سلام و عرض ادب، خسته نباشید. من خواستم از سریال «گاندو» تشکر کنم؛ از کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده که مثل یه مثلث در کنار هم قرار گرفتن، چون گفتن این حرفا جسارت می‌خواد. واقعاً خسته نباشید از اینکه زندگی مأمورای امنیتی رو نشون دادید که ما واقعیت رو بدونیم، ممنونیم. ما از سریالای تکراری و عاشقانه واقعاً خسته شده بودیم و اینکه هر چی بگم کم گفتم، واقعاً ممنونم.
 
61- سلام، خسته نباشید، خیلی سریال جذابی بود. من دو تا پسر دارم که جذب شده بودن و خیلی نگاه می‌کردن و تاثیر می‌گرفتن. من از مشهد تماس می‌گیرم، خیلی لطف کردید، از همتون ممنونم.
 
62- سلام، خسته نباشید. به شما احسنت می‌گم به‌خاطر این سریال قشنگتون. آقای دهکردی و آقای رهبانی خیلی زیبا بازی کردن واقعاً بازیشون طبیعی بود.
 
63- سلام، تبریک می‌گم بابت این سریال خوب که ساختید و خیلی وقته که دارم تماس می‌گیرم که بگم چقدر سریالتون رو دوست داشتم و لذت بردیم از دیدنش.

64- سلام، خیلی خوشحالم که موفق شدم تماس بگیرم و از این سریال تشکر کنم، از همه عوامل ممنونم که نشون دادن که شرافت و مسئولیت‌پذیری در مورد جان و مال مردم چقدر می‌تونه مهم باشه، خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتین.
 
65- سلام، ممنون از سریال خوبتون. فقط سری دوم رو زودتر شروع کنید که بتونیم ببینیم و لذت ببریم. از این سریالای قوی خیلی کم داشتیم تا حالا. بهتون خدا قوت میگم. ممنون از همه.
 
66- سلام، خسته نباشید. خیلی ممنون بابت سریالتون. همه نقششون رو عالی بازی کرده بودن. خیلی ممنون.
 
67- سلام، ما واقعاً لذت بردیم از فیلمتون. فصل دوم را هم بسازید حتماً. «گاندو» خیلی پربیننده بود. همه راجع بهش حرف می‌زدیم. خیلی زحمت کشیدید. از طرف همه‌ دوستام ازتون تشکر می‌کنم.
 
68- سلام، وقتتون به‌خیر. اول خداقوت می‌گم  چون کار امنیتی خیلی خوبی بود؛ ثانیاً بازیگرا واقعاً خیلی طبیعی تونسته بودن بازی کنن و اون حس رو به بیننده‌ها انتقال بدن.
 
69- سلام، خسته نباشید. من می‌خواستم از همه بازیگرا تشکر کنم؛ از آقای دهکردی و لهجه‌ای که ادا می‌کردن، امیدوارم همیشه موفق باشن و توی سری بعدی هم ببینیمشون.
 
70- سلام، وقتتون به‌خیر، خسته نباشید. من از مشهد تماس می‌گیرم، خیلی سریال خوبی بود و ما هر شب اونو نگاه می‌کردیم و همه بچه‌هام عاشق این سریال بودن. همه بازیگرا هم مسلط بودن توی نقششون.
 
71- سلام، خسته نباشید. از آقای افشار واقعاً ممنونم، چون یه چیزایی رو از کشورمون نمی‌دونستیم که الان فهمیدیم. از نویسنده این سریال هم ممنونم و از تمام عوامل که خیلی برای ساخت این سریال زحمت کشیدن و مردم رو پای تلویزیون آوردن.
 
72- سلام، خسته نباشید. بازی بازیگراتون واقعاً عالی و جذاب بود و فیلم‌نامه خوبی داشت که تونست مخاطب رو جذب کنه که تلویزیون خودمون رو ببینن.
 
73- سلام، و خسته نباشید. خواهش می‌کنم سریالی درست کنید که بچه‌های اطلاعاتی گستردگی نفوذشون به مسائل جاسوسی بیش‌تر باشه. خسته نباشید. و از همه کسانی که این سریال رو ساختن خیلی تشکر می‌کنم.


74- سلام، خسته نباشید. واقعاً خدا قوت می‌گم به همه بازیگرای خوب سریال، تهیه‌کننده و کارگردان و همه عوامل، واقعاً کار بزرگی کردین، خیلی سریال خوبی بود، لطفاً این کار رو ادامه بدید تا آگاهی مردم از زحمات نیروهای امنیتی کشورمون بیش‌تر بشه و قدر اون‌ها رو بدونن.

امتیاز شما