امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
راهیابی دو اثر
راهیابی دو اثر

راهیابی دو اثر از تولیدات سیمای گلستان در جشنواره فیلم شهر

مشاهده ۵۳۲
۱۳۹۸/۰۴/۲۳- ۰۷:۴۳
تعداد بازدید:532

دو اثر «کاش آنجا نبودم» و «خانه پلاک ندارد» به کارگردانی مهدی ناظریان، از تولیدات سیمای گلستان، در قالب مستند و فیلم تلویزیونی، به هفتمین جشنواره بین‎المللی فیلم شهر) راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند «کاش آنجا نبودم» در دو بخش ملی و بین‎المللی این جشنواره ارزیابی می‎شود.  این مستند با موضوع آسیب‎های اجتماعی، با طراحی، تهیه‎کنندگی و کارگردانی مهدی ناظریان با هدف بیان آسیب‎های اجتماعی و درگیرهای خیابانی، به مدت 30 دقیقه، در سیمای گلستان ساخته و به نمایش در آمده است.

همچنین فیلم تلویزیونی «خانه پلاک ندارد» هم در بین 9 فیلم برتر بخش ویدئویی این جشنواره به رقابت و نمایش در می‎آید. این فیلم تلویزیونی به تهیه‎کنندگی مهدی ناظریان و مهدی شمقدری، نویسندگی و کارگردانی مهدی ناظریان گوشه‌ای از زندگی خانواده‌های رزمندگان مفقودالاثر 8 سال دفاع مقدس را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر 26 تا 31 تیرماه، با شعار «شهروند مسئول، شهر سالم» در پردیس سینما گالری ملت تهران در بخش‎های ملی و بین‎المللی و در قالب فیلم سینمایی، ویدئویی، کوتاه و مستند ایرانی، انیمیشن و مجموعه‌های تلویزیونی برگزار می‌شود.

 

 

امتیاز شما