امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

کارشناسان «راهش اینه» از کارآفرینی و مهارت می‌گویند

مشاهده ۵۲۹
۱۳۹۸/۰۴/۲۳- ۱۰:۰۷

کارشناسان برنامه «راهش اینه» در دومین قدم به کسب‌وکار خانگی و کارآفرینی و مهارت می‌گویند.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، کارشناسان هفته دوم برنامه مهارت محور «راهش اینه» مشخص شدند. شنبه علیرضا احدی، یکشنبه مریم حنطوش‌زاده و دوشنبه محسن برزگر به عنوان میهمان و‌ کارشناس، در «راهش اینه» حضور دارند.

«راهش‌اینه» برنامه‌ای مهارت محور است که نگاهی نو به موضوع کارآفرینی و کسب‌وکارهای کوچک ‌خانگی دارد. این برنامه به تهیه‌کنندگی پرتو رضایان، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه، ساعت ۱۷ به صورت زنده، روی آنتن شبکه هفت سیما می‌رود.

هفته گذشته که آغاز فصل دوم راهش اینه بود، کارشناسان کسب‌وکار با حضور در این برنامه، از موضوع سرمایه اولیه کسب و کار و فعالیت‌هایی صحبت کردند که پتانسیل تبدیل به کسب و کار خانگی را دارد.

مهمان‌های هفته دوم برنامه «راهش اینه» هم مشخص شدند. شنبه‌ها علیرضا احدی، متخصص حوزه کسب و کار خانگی، کارشناس ثابت «راهش اینه» است و این هفته از کسب و‌کارهای خانگی صحبت می‌کند.

یکشنبه مریم حنطوش‌زاده، مدرس و مشاور منابع انسانی، روایتی کامل از ویژگی‌های رفتاری کارآفرینان خواهد داشت.

دلایل شکست و موفقیت کسب و کارها موضوعی است که روز دوشنبه با حضور محسن برزگر خلیلی، مشاور و مدرس کارآفرینی، در «راهش اینه» مطرح می‌شود.

گفت‌وگو با کارآفرین‌های و صاحبان کسب‌وکار، معرفی کسب‌وکارهای کوچک و نوپا، بخش فضای مجازی و... از مهم‌ترین بخش‌های «راهش اینه» به شمار می‌رود.

راهش اینه برنامه‌ای مهارت محور است که روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه از گروه آموزش‌های عمومی‌شبکه هفت، ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رود.

مجریان این برنامه فریبا باقری، سعیده آغویی و شایسته صعودیان هستند.

امتیاز شما