امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

سلامت مردم کهگیلویه و بویراحمد در سیاه چادر عشایری

مشاهده ۲۸۹
۱۳۹۸/۰۴/۲۳- ۱۱:۵۵

برنامه«بهون مهر» از سیاه چادر عشایری برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پیام‌های سلامتی می‌فرستد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «بهون مهر» (سیاه چادر عشایر) با هدف افزایش دانش و مهارت‌های زندگی برای خانواده‌ها از صدای دنا پخش می‌شود. پرداختن به راهبردهای تحقق شعار سال و نقش محوری خانواده‌ها در این زمینه از جمله بخش‌های این برنامه است. همچنین روانشناسان و کارشناسان مسائل اجتماعی و اقتصادی درباره موضوعاتی همچون ازدواج آسان و به‌هنگام، همسرداری، فرزند پروری، احترام به سالمندان، مسائل روانشناسی و جامعه شناسی گفت‌وگو می‌کنند. در برنامه «بهون مهر» پزشکان اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره بیماری‌های فصلی، واگیردار و بیماریهای خاص ارائه می دهند.

«تعالی خانواده»  آیتم دیگری  از برنامه «بهون مهر» است که با محور تقویت مهارت‌های زندگی، اصلاح الگوی مصرف و پرداختن به سیاست‌های افزایش جمعیت تولید می‌شود. همچنین شنوندگان در آیتم «تش و چاله» با خواص انواع ادویه، چاشنی و افزودنی در تهیه غذاها آشنا می‌شوند.

بیان اصول تغذیه سالم، معرفی الگوهای رفتاری و تربیتی و ارائه راهکارهای تربیتی درخصوص ازدواج ، روابط والدین و فرزندان و تحکیم بنیان خانواده از اهداف کلیدی این برنامه است. برنامه «بهون مهر» به تهیه کنندگی میترا الهی و آلب ارسلان محمدی‌پور، گویندگی طیبه صادقی، گزارشگری سمیه عوض پور و نویسندگی الهام مهدی پور، از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹:۵ به مدت ۵۰ دقیقه به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما