امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر شبکه چهار سیما:
مدیر شبکه چهار سیما:

مخاطب زیاد گاهی ما را از اهدافمان دور می‌کند

مشاهده ۴۶۰
۱۳۹۸/۰۴/۲۳- ۱۲:۰۹
تعداد بازدید:460

مسعود معینی‌پور می‌گوید، برنامه‌های شبکه چهار سیما مخاطبان خاص خود را دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسعود معینی پور، مدیر شبکه چهار سیما، با حضور در برنامه «سلام صبح بخیر» که از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود در پاسخ به مجری برنامه درباره اینکه چرا در یک نشست خبری از «بی‌نیاز بودن شبکه چهار به مخاطب زیاد» صحبت کرده بود توضیح داد: ما اینجا مباحثی داریم که مخاطب چندان سراغ آن‌ها نمی‌آید و حتی ممکن است اگر مخاطب از حدی بیشتر شود ما را از اهدافمان دور کند. مثلاً وقتی ما درباره شبهات اعتقادی یک منبع دینی و یا مساله دینی صحبت می‌کنیم خیلی از مخاطبان ترجیح می‌دهند که یک سریال یا فوتبال ببینند. این بدان معنا نیست که به مخاطب نیاز نداریم، ولی ممکن است مخاطب با این حوزه ارتباط نگیرد که نمی‌توان گفت نشان دهنده ضعف شبکه است.

*بازگشت فضلی‌نژاد و ده‌نمکی به آنتن

معینی پور در بخش دیگر سخنانش درباره تولید برنامه‌های چالشی مثل «شوکران» با اجرای پیام فضلی‌نژاد بیان کرد: پیش تولید «شوکران» توسط آقای فضلی‌نژاد شروع شده است و امیدواریم فصل دوم آن از مهرماه به شبکه برسد.

مدیر شبکه چهار در پایان درباره حضور ده نمکی که ویژه برنامه‌هایی مناسبتی را در شبکه تولید می‌کرد، گفت: امسال با مسعود ده‌نمکی برنامه خواهیم داشت.

امتیاز شما