امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

اعتیاد و تلخی‎های آن در قاب سفید و سیاه

مشاهده ۲۸۴
۱۳۹۸/۰۴/۲۳- ۱۳:۰۴

اولین قسمت مستند «سفید و سیاه» با محور بررسی علل اعتیاد افراد از منظر آسیب‎های خانوادگی، امشب (یکشنبه بیست‎وسوم تیرماه) از شبکه پنج سیما پخش می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مریم هاشمیان تهیه‎کننده مستند «سفیدو سیاه»، گفت: این مستند با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر در 26 قسمت 30 دقیقه‎ای تهیه و تولید شده است. در این مستند سوژه‌ها واقعی هستند و ما قصد داریم دلایل اعتیاد این افراد را از منظر آسیب‎های تربیتی و ناهنجاری‌های خانوادگی این افراد بررسی و کنکاش کنیم. هاشمیان ادامه داد: همانطور که خانواده رکن مهم پرورش افراد و اولین بستر شکل‎گیری هویت اجتماعی و فردی آدم‎هاست، متاسفانه خواسته یا ناخواسته، در بسیاری موارد خود این کانون اولیه، منشاء بروز آسیب‎های اجتماعی مانند اعتیاد می‎شود. او افزود: در این مستند 15 دقیقه‎ای با سوژه واقعی همراه می‎شویم و سرگذشت و زندگیش را از زبان خودش می‎شنویم و سپس بخش‎هایی از زندگی فرد را به صورت نمایشی می‎بینیم. همان بخش‎هایی که نقاط اساسی سقوط او به سمت اعتیاد بوده است.

مستند «سفید و سیاه» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که حمید رضا غفارزاده کارگردانی آن را به عهده دارد. این مستند یکشنبه و سه‎شنبه ساعت 22:30 و جمعه‌های هرهفته ساعت 21:30 از آنتن شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

امتیاز شما