امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
میرطاهر مظلومی از علاقه‎مندان نمایش رادیویی دعوت می‌کند:
میرطاهر مظلومی از علاقه‎مندان نمایش رادیویی دعوت می‌کند:

در بخش مردمی سومین جشنواره نمایش‎های کوتاه رادیویی شرکت کنید

مشاهده ۱۶۵
۱۳۹۸/۰۴/۲۶- ۱۶:۰۳
تعداد بازدید:165

میرطاهر مظلومی هنرمند صاحب نام و مشهور رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون از علاقه‎مندان به نمایش‎های رادیویی برای شرکت در بخش مردمی سومین جشنواره نمایش‎های کوتاه رادیویی «نوایش» دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، وی در این باره  گفت: اینکه بخش جداگانه‎ای تحت عنوان «بخش مردمی» به سومین جشنواره نمایش‎های کوتاه رادیویی اضافه شده است، اتفاق مبارکی است چرا که خارج از فضای رادیوعلاقه‎مندانی بااستعدادی داریم که دوست دارند در تولید نمایش‎های رادیویی شرکت کنند و من از همه  این هنرمندان مردمی دعوت می‌کنم تا در این جشنواره حضور داشته باشند تا ما رادیویی‌ها افتخار این را داشته باشیم که در شب عید غدیر جوایز مردمی را در دستان آن‎ها ببینیم و با آن‎ها گفت‎وگو کنیم.

مظلومی ادامه داد: برگزاری این جشنواره اتفاق خوبی است که این روزها در رادیو نمایش افتاده و موضوعاتش هم به نظر من بسیار متنوع است، هرکدام از این موضوعات مثل حق الناس مهرورزی و وفای به عهد جای تامل بسیار دارد.

وی در پایان تأکید کرد: این جشنواره به سبب کوتاه بودن زمان نمایش نامه‌هایی که در آن شرکت داده می‌شود کار نسبتا دشوار و البته هنرمندانه‎ای است که به نظرم باید ثانیه به ثانیه‎اش طراحی شود.

امتیاز شما