امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

صبحانه‌ای رسانه‌ای با طعم امید برای قمی‌ها

مشاهده ۷۰۸
۱۳۹۸/۰۴/۲۹- ۱۲:۰۴

برنامه زنده بامدادی «صبحانه» در ایام هفته مخاطبان سیمای نور را برای شروع روزی با نشاط و امید آماده می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فصل جدید برنامه زنده بامدادی «صبحانه» با هدف ایجاد امید و نشاط روزانه و اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف و مورد نیاز زندگی روزمره مردم استان قم و با موضوعات به روز و متنوع مانند ‌خانواده و زن،  ورزش و هنر،‌ تولید ملی، اخلاق و معنویت و بیانیه گام دوم ازسیمای مرکز قم پخش می‌شود.

در بخش تقویم تاریخ این برنامه رویدادهای ملی و استانی همان روز در قالب رسانه‎ای به اطلاع همشهریان قمی می‌رسد و در بخش پیام سلامتی، پیام های تندرستی و طب سنتی و پیشگیری از بیماری‌های جسمی و روحی تقدیم مخاطبان می‌شود. همچنین در بخش پیشخوان خبر، تیتر روزنامه‌های استانی و خبرگزاری‌ها اطلاع‎رسانی و در هر برنامه یک گزارش با موضوع روز تهیه و پخش می‌شود.

پخش آیتم‌های مفرح و سرودهای انگیزشی متناسب با فضای صبحگاهی و ایجاد فضای پرجنب و جوش برای شروع یک روز کاری مخاطبان، ارتباط با پلیس راهور و کارشناس هواشناسی از دیگر بخش‎های «صبحانه» است.

مجله بامدادی «صبحانه» به تهیه‎کنندگی جواد سعادتمند و علی فرحناک با اجرای معصومه شهلایی و ابوالفضل معزز در ایام هفته ساعت 7 صبح به صورت زنده تقدیم مخاطبان سیمای نور می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما