امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رهیافت، مجموعه مستند اقتصادی در شبکه سهند

مشاهده ۵۵۴
۱۳۹۸/۰۴/۲۹- ۱۲:۴۲

مجموعه «رهیافت» برنامه‎ای اقتصاد محور است که با توجه به شعار سال و توجه ویژه به اهمیت رونق تولید از شبکه سهند پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مجموعه مستند با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت رونق تولید داخلی و فرهنگ سازی به‎منظور حمایت از تولید ملی گام برمی‎دارد.

در این برنامه علاوه بر معرفی ظرفیت‎ها و سرمایه‌های اقتصادی استان، تاثیرگزاری نیروی انسانی متخصص، منابع موجود در کشور، نقش تکنولوژی و شرکت‎های دانش بنیان بررسی شده و سعی می‌شود ضمن ایجاد پل های ارتباطی بین دانشگاه‌ها و واحدهای تولیدی قدمی رو به جلو در خلق راهکارهای پیشرفت بیشتر در رشد اقتصادی استان برداشته شود.

برنامه «رهیافت» هر دوشنبه از ساعت 20:30 به مدت 30 دقیقه روی آنتن شبکه سهند می‎رود و مخاطبان شبکه شما هم می‎توانند همراه با مخاطبان شبکه سهند به تماشای آن بنشینند. تکرار این برنامه روزهای پنجشنبه و شنبه است.

در «رهیافت» بابک پاشازاده تهیه‎کننده و کارگردان، زهرا محبی دستیار تهیه‎کننده، جعفر قلی پور محقق و پژوهشگر، عزیزالسادات موسوی نویسنده، سمیه ستاری گوینده متن، مقصود حق آخری تصویربردار و نورپرداز، محمدحسین غلامی صدابردار، بابک پاشازاده تدوینگر و امین افواجی گرافیست است.    

امتیاز شما