امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
در آستانه برگزاری جشنواره ابوذر صورت گرفت:
در آستانه برگزاری جشنواره ابوذر صورت گرفت:

آمادگی رسانه استانی برای مشارکت فعال در جشنواره ابوذر

مشاهده ۲۳۵
۱۳۹۸/۰۴/۳۰- ۰۸:۲۴
تعداد بازدید:235

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان، از آمادگی این مرکز برای برای مشارکت فعال در برگزاری جشنواره ابوذر طبق سنوات گذشته، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل مرکز زنجان، در دیدار با جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان جشنواره ابوذر را فرصت دیده شدن اصحاب رسانه و خبرنگاران در رویداد فرهنگی دوسویه‎ای دانست که امکان ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین فعالان رسانه و مخاطبان خود را در محیطی صمیمی و هنری فراهم می‌کند.

لطیفی صداقت، راستگویی، عدالت‎خواهی و دفاع از حریم امامت و ولایت را از مهم‎ترین ویژگی‌های ارزشمند شخصیت حضرت ابوذر برشمرد و با اشاره به وجه تسمیه این جشنواره گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید خصوصیات و ویژگی‌های حضرت ابوذر را الگو و سرمشق رفتاری و کرداری خود قرار دهند چرا که امروز ما برای فعالیت و نقش آفرینی در جبهه رسانه‎ای انقلاب اسلامی، باید ابوذرهای زمانه خود باشیم.

رئیس رسانه استانی اظهار داشت: امروز اگر استکبار جهانی با ابزار رسانه‎ای قوی خود در دنیا در جنگ نامتقارن رسانه‎ای تلاش دارد تا دستاوردهای فراوان انقلاب شکوهمند اسلامی را از میان بردارد، وظیفه ما به‎عنوان رسانه‌های انقلابی بسیار سنگین و خطیر است.

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان هم با تشکر از همکاری ویژه و شایسته رسانه استانی در سنوات برگزاری این جشنواره افزود: جشنواره ابوذر با هدف تبیین نقش مهم و تاثیرگذار رسانه‌ها در آگاهی بخشی به قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت‎های موجود در جامعه و همچنین قدردانی از رسانه‌های فعال برگزار می‌شود.

سرهنگ طهماسبی درخصوص نوع آثار تولیدی گفت: این جشنواره در حوزه‌های مختلف و با موضوعات متنوع در نیمه مرداد امسال برگزار می‎شود و امیدوارم  با مشارکت اصحاب رسانه مثل هر سال پرشور باشد.

امتیاز شما