امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
«چرخ» پاسخ می‎دهد:
«چرخ» پاسخ می‎دهد:

آیا واقعا از هر سه ایرانی، یک نفر اختلال روانی دارد؟

مشاهده ۲۵۲
۱۳۹۸/۰۴/۳۰- ۱۰:۳۳
تعداد بازدید:252

دهمین قسمت «چرخ» ساعت 19 یکشنبه 30 تیر با موضوع بررسی وضعیت روانی ایرانی‌ها روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، چهارمین هفته‌ برنامه‌ «چرخ» در تابستان با گفت‌وگویی درباره‌ وضعیت روانی ایرانیان آغاز می‎شود. حسین فروتن به‌عنوان مجری-کارشناس میز علم «چرخ» در گفت‌وگو با دکتر مسعود نامجو، به این سوال پاسخ می‎دهند که «آیا واقعا از هر سه ایرانی، یک نفر اختلال روانی دارد؟». سال‌هاست مسئولان و کارشناسان در نهادهای دولتی و خصوصی، از انجمن مددکاران اجتماعی و جامعه‌ متخصصان داخلی ایران تا وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی اعلام می‌کنند،

25 تا 30 درصد افراد جامعه‌ ایران دچار اختلالات روانی هستند و هشدار می‌دهند که این روند رشد نگران‌کننده‌ای دارد. در بخش روایت خبری «چرخ»، محمود حاج‌زمان، روزنامه‌نگار علم، به ابعاد مختلف خبر اعلام وضعیت اضطراری بهداشت بین‌المللی درباره‌ شیوع بیماری ابولا می‌پردازد. آشنایی با جزئیات کار سیدهادی اسلامی، طراح جلوه‌های بصری سینما و تلویزیون از دیگر بخش‌های دهمین قسمت «چرخ» در فصل تابستان است.

مجله‌ تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان واکاوی می‌کند. «چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده از شبکه‌یچهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

امتیاز شما