امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

هم‎قدم با روشندلان قمی از امید تا روشنایی

مشاهده ۴۱۱
۱۳۹۸/۰۴/۳۰- ۱۷:۱۲

برنامه رادیویی «از امید تا روشنایی» با اجرا و مشارکت جمعی از روشندلان استان قم از صدای مرکز قم پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه رادیویی «از امید تا روشنایی» به تهیه‎کنندگی اعظم راونجی و با مشارکت جمعی از روشندلان نخبه استان قم با هدف ارتقاء سطح آموزشی،‌ فرهنگی، علمی و ورزشی نابینایان از طریق رادیو، معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روشندلان و فرهنگ سازی در برخورد افراد جامعه با روشندلان تهیه و از رادیو قم پخش می‌شود.

«از امید تا روشنایی» با موضوعات روانشناسی و اجتماعی مانند نابینایان و مهارت‎های زندگی،‌ نابینایی و باور مردم، نابینایی و تحصیل و سفارش‌های دین درباره معلولان روی آنتن می‌رود.

در بخش «نابینای موفق» در هر برنامه با نابینایان شاخص در زمینه‌های علمی،‌ ورزشی و فرهنگی ارتباط تلفنی برقرار می‌شود و در بخش «خبرخوان» خبرهای مرتبط با فعالیت‌های معلولان ارائه می‌شود. همچنین در بخش «بدانید که» اطلاعات عمومی مرتبط با نابینایان بیان می‌شود و کارشناس روشندل برنامه نیز موضوعات روانشناسی و اجتماعی را در بخش «کارشناسی» برنامه بررسی می‎کند.

برنامه رادیویی «از امید تا روشنایی» با اجرای ناهید برومند و نویسندگی مهدی ضیایی‎فر از روشندلان قمی هر هفته روزهای یکشنبه‌، ساعت 17 از رادیو قم، تقدیم شنوندگان و مخاطبان می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما