امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

دکتر علی عسکری تولد عمو پورنگ را به وی تبریک گفت

مشاهده ۱۰۳۶
۱۳۹۸/۰۴/۳۱- ۱۶:۰۱

رئیس رسانه ملی با ارسال پیامی‌به نشست خبری عوامل مجموعه محله گل و بلبل، تولد داریوش فرضیایی عموپورنگ محبوب بچه‌ها را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پایان نشست خبری امروز عوامل مجموعه محله گل و بلبل، مراسم تولد داریوش فرضیایی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. رئیس رسانه ملی نیز با ارسال پیام تبریک برای این هنرمند محبوب تلویزیون، از زحمات 20 ساله عموپورنگ برای بچه‌ها در صدا و سیما تقدیر کرد. متن پیام دکتر علی عسکری به شرح زیر است:

سلام علیکم؛

ورود به دنیای کودکان و کار با آنان، لطف خدا به بندگان خاص خود است. اینکه بتوانید با هنر خود، هزاران کودک معصوم را خوشحال کنید و با زبان کودک از خدا ،پیامبر اسلام و اخلاق انسانی بگویید،  کار هر کسی نیست.

 بدون شک این لطف خداست و قطعا شما نیز قدردان و شاکر این لطف و نعمت الهی خواهید بود. بر خود می دانم به واسطه ساعت ها شادی که در رسانه ملی ساختید از شما که عموپورنگ بچه‌های ایران هستید، تشکر کنم و تولدتان را تبریک بگویم. انشاالله خداوند منان همچنان شما را در مسیر پربرکت خدمت به فرزندان ایران اسلامی موفق بدارد.

عموپورنگ بچه‌های ایران همواره در صدا و سیما جایگاه ویژه ای خواهد داشت و همواره باید با تلاش و کوشش همیشگی این جایگاه را حفظ کند و ارتقاء بخشد .

علی عسکری

رییس سازمان صدا و سیما

 

 

امتیاز شما