امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

اهدای نشان پهلوانی به مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده ۴۲۱
۱۳۹۸/۰۵/۰۱- ۱۳:۱۳

رئیس هیئت های ورزشی پهلوانی و زورخانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد نشان هیئت پهلوانی به مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر رئوف در جلسه دیدار با رئیس هیئت‌های ورزشی باستانی گفت: منش پهلوانی و روحیه جوانمردی، مروت، راستی و درستی جزء جدایی‌ناپذیر شخصیت هر ایرانی است. مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، زورخانه را در ورزش باستانی و پهلوانی، محلی برای عبادت، تمرین و آمادگی جسمانی بدن برای مقابله با دشمن قلمداد کرد و افزود: ایرانیان همواره درصدد رها ساختن خود از سلطه بیگانه بوده و حفظ جان و مال و خاک سرزمین خود را سرلوحه کار خود قرار می‌دادند.وی فضیلت اخلاقی، صداقت و درستکاری را از خصوصیات بارز این رشته ورزشی دانست و گفت: ترویج این ورزش مفرح، به رشد اخلاق و روحیه پهلوانی در جامعه به ویژه نسل جوان کمک شایانی می‌کند.
جمیاری، رئیس هیئت‌های ورزشی زورخانه ای- باستانی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار، با تشکر از صدا‌وسیما برای حمایت از حوزه ورزش گفت: تعداد 6 زورخانه در استان به فعالیت مشغول هستند که نیاز است برای ترویج این ورزش باستانی، همه ادارات و سازمان‌ها همکاری و هماهنگی لازم را در توسعه این ورزش که خاستگاه ملی دارد، به کار بندند.
در پایان این جلسه نشان هیئت پهلوانی به مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد.

امتیاز شما