امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

تولید شش اثر موسیقایی در صداوسیمای مرکز اصفهان

مشاهده ۳۳۶
۱۳۹۸/۰۵/۰۲- ۱۱:۱۶

شش اثر موسیقی به نام‎های «آنایور دوم سن ایران»، «گل شدن»، «هشتمین سین»، «یه روز نو»، «نغمه نو» و «نسیم خوش» در واحد شعر و موسیقی مرکز اصفهان تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، قطعه موسیقی «آنایور دوم سن ایران» بر اساس ملودی محلی قشقایی با تنظیم فرناد شاهزیدی، شعری از علی شریف و صدای مسلم جهان پناه با موضوع ایران و قطعه موسیقی «گل شدن » با آهنگسازی و تنظیم‎کنندگی نادر شیرانی، شعر علی شیرانی و خوانندگی سروش دادیار با موضوع عرفانی در مرکز اصفهان تولید شده است.
قطعه موسیقی «هشتمین سین» به آهنگسازی، تنظیم‎کنندگی و صدای بهروز نجاتی و شعری از نسرین رائی با موضوع اجتماعی و قطعه موسیقی «یه روز نو» با آهنگسازی، تنظیم‎کنندگی و خوانندگی ستار شمس و شعری از مریم رحیمی‌ با موضوع امید و زندگی در ساختار پاپ نیز دیگر آثار موسیقیایی این مرکز به‎شمار می‎آیند.
قطعه موسیقی «نغمه نو» که شاعر، آهنگساز و تنظیم‎کننده آن ابراهیم صادقی و خواننده‎اش سعید صالحی است با رویکرد اجتماعی در ساختار ارکسترال ایرانی و قطعه موسیقی «نسیم خوش» به آهنگسازی مهدی طوقانی‎پور و میثم جمشیدپور، تنظیم‎ میثم جمشیدپور، صدای مهدی طوقانی‎پور و شعری از زنده یاد عبدالکریم عنایت با موضوع اجتماعی در ساختار پاپ نیز در این مرکز تولید، تصویب و آماده پخش از شبکه‌های استانی و سراسری شد.

تصاویر

امتیاز شما