امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلاش مضاعف رسانه ملی برای توسعه فرهنگ نماز

مشاهده ۱۹۷
۱۳۹۸/۰۵/۰۳- ۱۰:۳۴

در نشست مشترک مدیران ستاد اقامه نماز استان با شورای اقامه نماز صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی بر تعامل بیش از پیش به‎منظور توسعه فرهنگ نماز تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دبیر ستاد اقامه نماز استان در این نشست با اشاره به نقش رسانه ملی به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رسانه در کشور  را در امر ترویج فرهنگ نماز مهم و برجسته خواند و گفت: رسانه ملی باید از همه ظرفیت‌های مختلف اعم از سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و تولیدی در امر ترویج فرهنگ نماز بهره‌برداری کند.

اسدالله ضیائی با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد ستاد اقامه نماز استان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل یکدیگر گام‎های موثری در ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مرتبط با فرهنگ نماز برداشته شود.

وی با اشاره به کارنامه‌ موفق صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در دو بخش نماز و قرآن، از مدیران این مرکز خواست در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بیش از پیش به فریضه الهی نماز توجه کنند.

قائم مقام مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم با اشاره به اینکه توجه به فریضه نماز در حوزه‌های مختلف این مرکز از اولویت‌های برنامه‎سازی است گفت: تمام تلاش ما ترویج فرهنگ نماز متناسب با سایر وجوه فرهنگ دینی و اخلاقی است.

محمدحسین آل هاشم افزود: رسانه ملی پتانسیل ارزشمندی برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه است و تلاش می‌کنیم از تمامی فرصت‌های برنامه‌‌ای برای ترویج نماز استفاده کنیم.

امتیاز شما