امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

«هزار راه نرفته» در پیچ و خم بی‎وفایی زوجین

مشاهده ۶۵۷
۱۳۹۸/۰۵/۰۶- ۱۵:۱۸

برنامه این هفته «هزار راه نرفته» در ادامه سلسله برنامه‌هایی با موضوع بی‎وفایی و خیانت در زندگی زناشویی در بخش‎های متعددی روی آنتن می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، انواع و نمونه‌هایی از بی‎وفایی و عوامل ایجادکننده این معضل خانوادگی در برنامه‌های هفته گذشته باتلاش روانشناسان این برنامه بررسی شد و این هفته در برنامه‌هایی که از شنبه پنجم مرداد تا سه‎شنبه 8 مرداد روی آنتن می‌رود این مسئله پیگیری می‎شود. علاوه بر حضور زوجی که به‎علت نداشتن مهارت‎های لازم، هر دو در فرازهایی از زندگی مرتکب اشتباهاتی شده‎اند، بانویی نیز میهمان برنامه است که با بی‎وفایی همسر روبه‎رو شده است و در این بخش از برنامه با حضور شهریار شهیدی و محمد علی مظاهری درباره آسیب‎های این اتفاق و اعتماد بیش از اندازه و بی‎دلیل همسران صحبت می‎شود.

این هفته همچنین درباره معیارهای صحیح انتخاب همسر بحث می‎شود تا جوانان هنگام انتخاب همسر به مواردی توجه کنند که در زندگی واقعی بیشتر  به آن نیاز است تا خیال‎پردازانه و رویایی با این مسئله مواجه نشوند. پخش دومین بخش از گردهمایی بی‎وفایی نیز بخش دیگری از تدارکات «هزار راه نرفته» در این هفته است که با حضور خانم‎ها و آقایان متاهل برگزار می‌شود. در شرکت‎کنندگانِ این گردهمایی افرادی حضور دارند که یا مرتکب خیانت شده و یا بی‎وفایی دیده‎اند و تجربه‌های عینی خود از این مسئله را بیان می‌کنند؛ محور این گردهمایی بخشش است و این که آیا بخشش می‎تواند صورت بگیرد، چه تعریفی دارد و در چه حد عملی است. مجری کارشناس این بخش لیلا عزیزی است و در لابه‎لای این گردهمایی صحبت‎های علی صاحبی در این زمینه پخش می‎شود.

برنامه «هزار راه نرفته» کاری است از گروه خانواده به تهیه‎کنندگی ناهید سادات‌شریفی که از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته ساعت 19:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش این برنامه همان روز ساعت 23:30 است.

امتیاز شما