امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

فصل جدید«من می‎توانم» به زودی روی آنتن شبکه هفت سیما

مشاهده ۱۶۶
۱۳۹۸/۰۵/۰۸- ۱۲:۲۲

تهیه‎کننده برنامه «من می‎توانم» از تولید فصل جدید این برنامه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، حمیدرضا محمدعلیزاده گفت: بخش‎های مهم برنامه «من می‎توانم» با پرداختن به مشاغل مختلف و متنوع از جمله خراطی، درب و پنجره سازی، گچ‎کاری، آرایشگاه مردانه، گاوداری، خیاطی شاخه تعمیرات لباس، لوله‎کشی آب منازل، تعمیرات تلویزیون، سیم پیچی دینام و... در حال اجرا و ضبط است.

این برنامه در استان‌های تهران، مازندران، گیلان، اصفهان،آذربایجان غربی و شرقی و.... ضبط می‌شود. هدف این برنامه آشنایی جوانان جویای کار با مشاغل مختلف و توانایی انجام آن کار یا حرفه برای کسب درآمد حلال و کارآفرینی است.

از آنجا که رویکرد این برنامه مهارتی است، در معرفی مشاغل و آموزش حرفه متناسب با موضوع هر برنامه تمرکز بر روی مهارت‎های فرد محور و مهارت استفاده از انگشتان دست مدنظر است.

برنامه «من می‎توانم»  مستندی روایی از یک شغل، تاریخچه آن ، جریان روزانه، هزینه اولیه تشکیل کارگاه و درآمد ماهیانه است. روش‎های یادگیری آن شغل مانند روش استاد-شاگردی یا دوره‌های کوتاه فنی‎وحرفه‎ای و یا آکادمیک هم در آن بررسی می‎شود.

همچنین در این برنامه به تعداد کارآفرینی هر کارگاه، میزان درآمد ماهیانه، سالانه، مزایا و معایب و در انتها به مسئله بازنشستگی و دیگر خدمات اجتماعی آن شغل پرداخته می‌شود.

 

 

 

امتیاز شما