امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

جشن سالگرد افتتاح شبکه‌های استانی رادیو و تلویزیون در خلیج فارس

مشاهده ۳۵۰
۱۳۹۸/۰۵/۰۹- ۱۴:۴۵

سال آینده سومین دوره جشنواره پویانمایی و نمایش‎های عروسکی تلویزیونی به میزبانی مرکز خلیج فارس است، که این خود، نقطه عطفی در تولید برنامه‌های کیفی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  مهران جلائی مدیرکل صداوسیمای خلیج‎فارس در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس این شبکه استانی، گفت: در برنامه‎سازی‌های صداوسیما به دو مسئله رونق تولید و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای شده است و ستاد این دو موضوع در رسانه ملی راه اندازی شده است.
وی گفت: مهم‌ترین رویداد تقویمی در سال ۹۸ انتخابات مجلس شورای اسلامی است که رسانه استانی به دو مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات و رعایت اصل بی‎طرفی توجه می‌کند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس با اشاره به جایگاه مرکز بین رسانه‌های استانی افزود: در آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته ۳ نفر از مجریان و گزارشگران مرکز رتبه برتر کشوری کسب کردند.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز گفت: استانداری هرمزگان آماده همکاری‌های مالی و پشتیبانی در برگزاری سومین جشنواره پویانمایی رسانه ملی به میزبانی هرمزگان در نیمه دوم سال ۹۹ است.
عباس میرزاد افزود: انیمیشن مهم‌ترین ابزار برای انتقال پیام در دنیای ارتباطات است که باعث ماندگاری اطلاعات در ذهن افراد می‌شود.
وی گفت: رسانه ملی در استان با توجه به تنوع مذهب و قومی نقش اساسی و ارزنده‌ای در وحدت ملی و همدلی و تقویت آن در جامعه دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان افزود: در برنامه‎سازی‌های انتخاباتی نیز باید سلایق سیاسی کنار گذاشته شود و به اصل مشارکت حداکثری، توجهی ویژه، صورت گیرد.
شبکه استانی خلیج فارس ۹ مردادماه ۱۳۸۰ راه‎اندازی شد.

امتیاز شما