امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
در دیدار مدیر کل صداوسیمای زنجان با دادستان دادگاه‎های عمومی و انقلاب این استان
در دیدار مدیر کل صداوسیمای زنجان با دادستان دادگاه‎های عمومی و انقلاب این استان

تأکید بر نقش مؤثر رسانه استانی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی

مشاهده ۲۵۴
۱۳۹۸/۰۵/۱۰- ۰۸:۵۱
تعداد بازدید:254

مدیرکل صداوسیمای زنجان با دادستان جدید دادگاه‎های عمومی و انقلاب این استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای زنجان در این دیدار با بیان اینکه امروز کشور در برهه حساسی قرار دارد، گفت: قوه قضاییه نقش مهم و اساسی در اعتمادسازی و تجلی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
لطیفی با اشاره به وجود ناهنجاری‌های اقتصادی، اجتماعی فرهنگی در ابعاد مختلف جامعه گفت: قوه قضائیه می‎تواند با اقتدار کامل در مقابل با این ناهنجاری‌ها ایستاده و با جلب اعتماد عمومی مردم نسبت به این نظام، مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور را هموار سازد.
وی با اشاره به اهتمام جدی رسانه استانی برای تبیین و اطلاع‎رسانی جایگاه و عملکرد دادگستری اظهار داشت: همکاری رسانه استانی با دادگستری در زمینه‌های مختلف از جمله مباحث آموزشی و پیشگیری قطعاً در کاهش جرایم در زمینه‌های مختلف مفید و مثمرثمر است.
دادستان جدید دادگاه‎های عمومی و انقلاب زنجان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مدیرکل و معاونان صداوسیما در مجموعه دادسرای انقلاب زنجان گفت: صداوسیما به عنوان رسانه‎ای فراگیر همچنان با اعتماد عمومی مواجه است و می‎تواند نقش موثری را در کاهش ناهنجاری‌ها، آسیب های اجتماعی و جرایم در سطح جامعه ایفا کند.
حجت‎الاسلام‎والمسلمین کرمی از عزم جدی و برنامه‎ریزی دادگستری برای ساماندهی و برخورد با متخلفان در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و اجتماعی، به‎منظور احقاق حقوق به حق مردم استان خبر داد.

امتیاز شما