امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

احیای فرهنگ دینی راهبرد سازمان تبلیغات اسلامی و صداوسیمای استان زنجان

مشاهده ۲۷۱
۱۳۹۸/۰۵/۱۰- ۰۸:۵۶

مدیر کل صداوسیمای استان زنجان در دیدار با رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان، از رویکرد مسجدمحوری در برنامه‌های این مرکزو اهتمام برای تعمیق اورهای دینی مردم سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای زنجان در دیدار با رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به نقش تاثیرگذار مساجد در تقویت اعتقادات و باورهای دینی و همچنین تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط چند سویه میان مسجد، خانه و مدرسه اظهار داشت: ایجاد و حفظ ارتباط موثر جوانان و مساجد قطعاً باعث رشد اعتقادی و مذهبی جوانان شده و تاثیر فراوانی را در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی ترویج مسجدمحوری در فعالیت‎های جوانان را از اولویت‎های رسانه استانی برشمرد و گفت: صداوسیمای استان همواره تلاش کرده است تا در برنامه‌های مختلف به ویژه در حوزه جوانان به این موضوع بپردازد. وی با اشاره به برنامه «مسجد اوشاقلاری» گفت در این برنامه حضور نوجوانان و جوانان در مساجد فعال زنجان و  فعالیت‌های مختلف آنان با موضوع مسجد، روحانیت و بسیج به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از اهتمام ویژه صداوسیمای استان به موضوعات و مباحث دینی، اعتقادی و مذهبی گفت: ما در سال‌های اخیر شاهدیم که رسانه استانی در این زمینه خوب عمل کرده است و نیروهای متعهد و جوان صداوسیما استان برنامه‌های خوبی را  مانند «راه روشن» تولید و پخش می‌کند.

حجت‎الاسلام‎احمدی از برنامه‎ریزی سازمان متبوع برای ساماندهی فعالیت‎های فرهنگی در مساجد خبر داد و گفت: قصد داریم با همکاری و تعامل با نهادهای متولی نقش محوری مسجد در فعالیت‎های فرهنگی را در کنار سایر نهادهای فرهنگی رونق بخشیم و ساماندهی مساجد و حضور پررنگ و موثر روحانیت در مساجد را محقق کنیم.

امتیاز شما