امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساخت سریال شهدا از اولویت‎های صداوسیمای زنجان

مشاهده ۲۸۳
۱۳۹۸/۰۵/۱۰- ۰۹:۱۷

کار ساخت سریال فاخر «شهید دکتر شهریاری» با قوت در حال انجام بوده و فیلم‎نامه آن در حال نگارش است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیما به همراه تعدادی از معاونان و مدیران با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های این نهاد قرار گرفت.

لطیفی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، پرداختن به موضوع ایثار و شهادت را امری فرا دستگاهی و وظیفه همه نهادها و دستگاه‌ها بیان کرد و با اشاره به ‎روند تولید سریال شهید دکتر مجید شهریاری گفت: کار تحقیقاتی این سریال ۲۶ قسمتی به اتمام رسیده و نگارش فیلم‎نامه آن نیز آغاز شده است و با قوت و سرعت به پیش می‎رود.وی با تأکید بر اینکه برای تولید یک اثر فاخر و در شأن این شهید بزرگوار نیازمند توجه ویژه دستگاه‌های متولی امر در استان هستیم از تولید مستند ۱۳ قسمتی از شهدای شاخص استان خبر داد و گفت: ما آمادگی داریم تا از پدران و مادران گرانقدر شهدا برنامه‌ها و مستندهای متعددی تهیه کنیم و نیازمند همکاری و اهتمام جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌های فرهنگی استان هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار عملکرد صداوسیمای استان را در حوزه ایثار و شهادت خوب و شایسته تشکر دانست و افزود: صداوسیما برنامه‌های خوبی را در این حوزه تولید و پخش کرده است که از آن جمله می‎توان به مجموعه برنامه «پلاک»، مستند «سرداران شهید»، «تله فیلم دریا دلان» و .... اشاره کرد که توانسته است رشادت‎ها و ایثارگری‌های رزمندگان زنجانی در هشت سال دفاع مقدس را به خوبی به نمایش بگذارد.

کاظمی‌به تشریح برخی از برنامه‌های مهم این نهاد پرداخت و افزود: ارتباط موثر و تنگاتنگی میان بنیاد شهید و رسانه استانی تاکنون برقرار بوده و برای پیشبرد اهداف متعالی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز است این تعاملات بیش از پیش افزایش یابد.

امتیاز شما