امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش صداوسیما در تحقق رونق تولید

مشاهده ۶۲۰
۱۳۹۸/۰۵/۱۰- ۱۰:۱۹

استاندار کرمان در دیدار با مدیر کل صداوسیمای این استان، تحلیل‎های صداوسیما از وضع موجود جامعه، برای برنامه‎ریزی‌های آینده را بسیار مهم دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، وی در این دیدار با بیان اینکه رسانه ملی به عنوان یک دانشگاه عمومی‌است گفت: باید همچون گذشته از ظرفیت این رسانه برای توسعه فرهنگ عمومی و ارتقای آموزش‎های عمومی استفاده کنیم. استاندار کرمان با اشاره به نقش صداوسیما در تحقق رونق تولید گفت: صداوسیما با آسیب‎شناسی علت رکود برخی واحدهای تولیدی استان، می‎تواند به حل مشکلات آن‎ها کمک کند.

وی افزود: صداوسیما در حوزه‌های مختلفی از جمله تصادفات و ترافیک که نیاز به فرهنگ‎سازی وجود دارد، ظرفیت بسیار خوبی دارد و با استفاده از این ظرفیت می‎توان بسیاری از مسائل فرهنگی را برطرف کرد.

استاندار کرمان تحلیل‎های صداوسیما از وضع موجود جامعه برای برنامه ریزی‌های آینده را بسیار مهم خواند و ابراز امیدواری کرد روز به روز شاهد رضایت بیشتر مردم از رسانه استانی باشیم.

در این دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد رسانه استانی در سال‌های اخیر گفت: تولید سه سریال، دو تله فیلم، 10 مستند چهل سالگی انقلاب، 50 قسمت مستند اقتصاد مقاومتی و یک مجموعه عروسکی 52 قسمتی بخشی از عملکرد رسانه استانی کرمان در این مدت است.

وی از انیمیشن به عنوان یک کالای گران قیمت در صداوسیما یاد کرد و ادامه داد: در سه سال اخیر 500 دقیقه انیمیشین ساخته شده است و به همین میزان نیز در دست ساخت قرار دارد.مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با اشاره به تولید 40 مستند از سرداران شهید استان از تولید مستندی در زمینه مفاخر استان خبر داد.

علیرمضانی همچنین گفت: در سه سال گذشته 150 فرستنده کم قدرت روستایی را ارتقا داده‎ایم و مرکز آموزش جنوب شرق صدااوسیما، در کرمان تجهیز شده و به زودی به صورت رسمی افتتاح می‎شود.

امتیاز شما