امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
فریبا متخصص:
فریبا متخصص:

عصر، عصر گزیده‎گویی است

مشاهده ۱۹۱
۱۳۹۸/۰۵/۱۲- ۱۰:۴۵
تعداد بازدید:191

فریبا متخصص بازیگر مطرح رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون، عصر حاضر را عصر کوتاه‎گویی و گزیده‎گویی دانست و حمایت خود را از سومین جشنواره نمایش کوتاه رادیویی «نوایش» اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، وی در این باره گفت: اصولا جشنواره‌هایی که در خصوص نمایش کوتاه رادیویی باشد را دوست دارم، چرا که به علت زمان کوتاهشان، فرصت گوش کردن را به مخاطب می‎دهند.

در حال حاضر، شرایط به صورتی است که مردم مانند گذشته حوصله گوش کردن به نمایش‎های رادیویی بلند مدت را ندارند و دوست دارند در کمترین زمان ممکن به نتیجه‎ برسند.

این هنرمند همچنین به مخاطبان علاقه‎مند به شرکت در بخش مردمی توصیه کرد: اولین چیزی که شرکت‎کنندگان این بخش باید در نظر بگیرند این است که، 80 درصد یک نمایش خوب رادیویی، متن آن است، چرا که اگر متن حرفی برای گفتن داشته باشد مطمئنا می‎تواند با بازی هنرمندان قابل شنیدن شود، دومین مسئله ریتم و ضرباهنگ خوب است و اینکه هر چه داستان به زندگی خودمان نزدیک‎تر باشد، باورپذیرتر می‌شود.

بخش مردمی جشنواره «نوایش» می‎تواند موقعیت مناسبی باشد برای کسانی که دوست دارند توانایی‎اشان را در زمینه تولید نمایش های کوتاه رادیویی محک بزنند و باید بگویم که من شخصا به این بخش علاقه دارم چرا که به دلیل بکر بودن آثار، با نوآوری‌های جذابی در آن روبه‎رو می‌شویم.

این روزها رادیو نمایش در حال جمع‎آوری آثار بخش حرفه‎ای و مردمی‌، برای شرکت در سومین جشنواره نمایش‎های کوتاه رادیویی «نوایش» است و علاقه‎مندان می‎توانند برای دریافت فراخوان و نیز شرکت در این جشنواره به سایت : www.radionamayesh.ir مراجعه کنند.

 

امتیاز شما