امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلاش رسانه استانی برای پیگیری مطالبات مردم و تبیین خدمات دولت

مشاهده ۴۶۳
۱۳۹۸/۰۵/۱۲- ۱۲:۰۹

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در دیدار با آیت‎الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از تلاش رسانه استانی برای بازتاب خدمات دولت و پیگیری مطالبلت مردم سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پهلوانیان در این دیدار با اشاره به نهم مرداد،  روز صداوسیما نام‌گذاری خاطرنشان کرد: رسانه استانی یزد می‌کوشد فرمایشات علما و بزرگان استان را مد نظر داشته باشد و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و سایر عرصه‌ها، انجام وظیفه کند.

وی افزود: همکاران ما در صداوسیما ضعف‌ها و نواقصی را که در جامعه وجود دارد پوشش می‌دهند ودر عین حال بازتاب دهنده خدمات و زحماتی که دولتمردان و مسئولان می‌کشند هم هستند تا همانطوری که برای رفع مشکلات قدمی‌برمی‌داریم، در زمینه امیدآفرینی به جامعه حرکت کرده باشیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه فضای مجازی موقعیتی برای انتقال پیام انقلاب و اسلام ااست گفت: ضرورت دارد که دوره‌های سواد رسانه‎ای برای جوانان و طلاب برگزار شود و از این فضا استفاده بهتری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد نیز در این دیدار با بیان اینکه خداوند بالاترین هنرمند و مخلوقاتش هم بهترین نوع هنر هستند، تاثیر رسانه‌ها را در جامعه بسیار بالا دانست و افزود: امروزه بیشترین ابزار رسانه‌ای در اختیار استکبار قرار گرفته و آن‎ها از این ابزار برای انحطاط ارزش‌ها استفاده می‌کنند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ما باید از این ابزار برای صلاح، رشد و هدایت انسان‌ها کار کنیم گفت: نه اینکه برای کشور خودمان بلکه برای تمام مردم دنیا باید برنامه داشته باشیم.

ناصری تصریح کرد:  ترویج و تبیی ن گسترده بیانیه گام دوم  برای مردم ایران و معرفی آن به تمام جهان الزامی است و باید برای آن هزینه کرد.

امتیاز شما