امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

از قربان تا غدیر با طلوع امید

مشاهده ۴۵۴
۱۳۹۸/۰۵/۱۴- ۱۳:۲۵

ویژه برنامه «طلوع امید» از عید قربان تا عید غدیر، تقدیم مخاطبان شبکه امید می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «طلوع امید» از عید قربان تا عید غدیر روی آنتن شبکه امید می‎رود. به مناسبت دهه ولایت و هم‎زمانی این ایام با دومین سالروز افتتاح شبکه امید، ویژه برنامه‎ای با عنوان جشن طلوع امید از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر، با اجرای مسعود روشن پژوه به مدت 10 شب از این شبکه پخش می‎شود.
جشن «طلوع امید» میزبان گروه‌های مختلف نوجوانان همراه با برنامه‌های متنوع ویژه این گروه سنی است. از این برنامه‌ها می‎توان به دعوت از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید، استندآپ کمدی، آزمایش های علمی‌بزرگ و جذاب با حضور علی عبدالعالی، مسابقات مختلف استیجی (فوتبال دستی، کیک خوری، سیب خوری و ...) و میدانی آرسی (ماشین‌های کنترلی)، آموزش‎های کوتاه مدت امدادی و ایجاد رقابت بین نوجوانان آموزش دیده در این زمینه، شبیه‎سازی زلزله، مشاعره، نمایش عروسکی و میدانی، گروه‌های سرود و تواشیح، گفت‎وگو با خانواده‌های شهدای مدافع حرم، نوجوانان حاضر در اردوهای جهادی و کارآفرینان نوجوان، گفت‎وگو با مدیران سازمانی، صحبت درباره موضوعاتی با محور نوجوان و جامعه، با حضور کارشناس معارف حجت‎الاسلام‎والمسلمین محمدی و دعوت از نخبگان علمی، ورزشکاران و هنرمندان اشاره کرد. همچنین رونمایی از کنسرت آب و آتش با همکاری کیوان ساکت از برنامه‌های ویژه شب اول این جشن است.

جشن بزرگ «طلوع امید» به تهیه‎کنندگی ابوذر خیاطی از 20 تا 29 مرداد، از ساعت 20:30 تا 23 در بوستان آب و آتش برگزار و از دوشنبه 21 مرداد، به مدت 10 شب از شبکه امید پخش می‎شود. شرکت در این جشن بزرگ برای عموم آزاد است.

امتیاز شما