امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار
در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار

دیدار آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد به همراه محسن نصرپور مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی با خانواده شهید خزائی

مشاهده ۴۸۳
۱۳۹۸/۰۵/۱۷- ۱۶:۳۸
تعداد بازدید:483

امام جمعه مشهد و مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار با خانواده خبرنگارشهید خزایی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی  رسانه ملی، آیت الله علم الهدی در این دیدار به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت رسالت ما در ایجاد تمدن اسلامی است به نحوی که شرایط ظهور امام زمان (عج)فراهم شود. وی افزود: برای توسعه جهان اسلام در دنیای امروزه مهم ترین نقش را ارتباطات بر عهده داردکه مهم ترین عنصر در عرصه ارتباطات برا ی توسعه تمدن اسلامی ،فعالیت خبرنگاری است.

 

آیت الله علم الهدی تاکید کرد : شهید صارمی و شهید خزایی از خبرنگارانی بودند که نقش بسیار مهمی در توسعه گفتمان اسلامی ایفا کردند و وجود مبارک این 2 شهید بزرگوار مبین مجاهدت در حرفه خبرنگاری است.

 

امام جمعه مشهد ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران ما رسالت خود را به خوبی ایفا کنند و تلاش برای توسعه گفتمان اسلام را میدان جهاد و ایثارگری بدانند.

 

مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به تلاشگران این عرصه ،داشتن روحیه از خود گذشتگی وگسترش فرهنگ ارزشهای اسلامی وتبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را لازمه کار خبرنگاری دانست  وافزود نقش رسانه‌ها در شفافیت وآگاهی بخشی وبصیرت افزایی بی بدیل است وشهید خزایی نقش موثری دراین زمینه داشت.

در پایان این دیدار از خانواده شهید خزایی تجلیل و قدردانی شد.

 

شهید محسن خزایی از خبرنگاران صداوسیما بود که در تاریخ 22 أبان 95 در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید.

تصاویر

امتیاز شما