امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش جشنواره تولیدات مراکز در تحکیم وحدت ملی و شکوفایی استعدادها

مشاهده ۳۱۷
۱۳۹۸/۰۵/۲۰- ۱۴:۲۲

سعید اوحدی داور بیست‎ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها، برگزاری این جشنواره را در تحکیم وحدت ملی و شکوفایی استعدادها بسیار موثر دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سعید اوحدی گفت: برگزاری بیست‎ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها، فرصت بسیار ارزنده‌ای است که مراکز استان‌ها با گذشت یک سال، این امکان را پیدا کنند تا آثار و دستاوردهای خود را در یک رقابت کاملا جدی و حرفه‌ای با سایر استان‌ها قرار دهند و خودشان را محک بزنند.
وی افزود: البته با توجه به نوع دسته‎بندی آثار که در حوزه‌های مختلف کودک و نوجوان، خانواده، برنامه‌های ترکیبی و سایر دسته بندی‌ها وجود دارد، میدان رقابت خوبی برای محک زدن خود این افراد است. نکته دیگر اینکه این فرصت خوبی مهیا شده است تا برخی از این آثار بتوانند به نوعی الگوی سایر استان‌ها نیز قرار بگیرند. به عنوان مثال استان فارس و یا اردبیل اگر در برنامه‌های ترکیبی و یا خانواده عملکرد خوبی داشته باشد، می‌تواند در ساخت دکور، موسیقی، نمایش و متن و سایر موارد، الگوی استان‌های دیگر باشد. داور بخش برنامه‌های ترکیبی کمیسیون سیما در ادامه، درباره تاثیر این جشنواره روی شناسایی و کشف استعدادها نیز افزود: استعدادیابی که رسانه ملی می تواند از این جشنواره بهره بگیرد، بسیار حائز اهمیت است. بنده در این مدتی که کار ارزیابی و داوری آثار را انجام می‎دادم، در آثار ارسالی برخی از مراکز، آثار بسیار خوب و حرفه‌ای و در سطح ملی دیدم و شاهد بودم که برخی استان‌هایی که حتی فاقد امکانات خوبی هستند، هم قابلیت‌های بسیاری دارند. وی خاطرنشان کرد: به یقین می‌توانم بگویم که گاهی رقابت به قدری فشرده بود که کار داوری را برای ما سخت می‌کرد. از این رو می‎توان گفت که این جشنواره در تحکیم وحدت ملی و شکوفایی استعدادها نقش موثری دارد.

امتیاز شما