امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
از پرس تی وی؛
از پرس تی وی؛

نگاهی به جنجال آزار کودکان در مهدکودک‎های اسرائیل

مشاهده ۴۵۴
۱۳۹۸/۰۵/۲۲- ۱۲:۱۱
تعداد بازدید:454

موضوع آزار و اذیت کودکان در مهدکودک‌های اسرائیل در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) شبکه پرس تی وی بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به اعتراضات والدین نسبت به آزار و اذیت فرزندانشان در مهدکودک‎ها و مراکز نگهداری کودکان در اسرائیل به بحث و بررسی فیلم‎های منتشر شده از رفتار زننده نیروهای شاغل در این مراکز با کودکان می‌پردازد. در ادامه این برنامه ضمن مروری بر وضعیت نامناسب و زیر استاندارد مهدکودک‎های اسرائیل، درخواست والدین معترض از وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی نسبت به آزار و اذیت کودکان در این مراکز و واکنش‎های مقامات اسرائیلی نسبت به این موضوع به نقد و تبادل نظر گذاشته می‎شود. این برنامه همچنین با اشاره به سابقه آزار فیزیکی کودکان در اسرائیل و خبرساز شدن آن در سال 2016 به واکاوی گزارش سازمان ملل درخصوص جنجال آزار و تعرض به کودکان در مراکز نگهداری آن‎ها در رژیم صهیونیستی در سال‎های اخیر می‌پردازد.

برنامه«داخل اسرائیل» چهارشنبه 23 مرداد، ساعت 20 به مدت 25 دقیقه از این شبکه پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 15، جمعه ساعت 19، دوشنبه ساعت 18:20 و سه‎شنبه ساعت 21 است.

امتیاز شما