امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

معرفی شخصیت علامه جعفری به مخاطبان آمریکای لاتین

مشاهده ۲۹۰
۱۳۹۸/۰۵/۲۳- ۱۲:۳۹

مستند «میراث ماندگار» با نگاهی به زندگی دانشمند و عالم اسلامی ایرانی علامه جعفری، پنجشنبه 24 مرداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند «میراث ماندگار» زندگی علامه محمد تقی جعفری را نمایش می‎دهد و برش‎هایی از زندگی این دانشمند و محقق صاحب نام جهان اسلام در دوران معاصر را به نمایش می‎گذارد. بر اساس این گزارش؛ علامه جعفری پژوهشگری بی‎نظیر درزمینه مسائل انسان‎شناسی و هستی‎شناسی بوده است، او برای شناخت انسان به سراغ متون غربی نیز رفته است و تلاش می‌کند تا نگاه غرب به مقوله انسان را درک کند.
مستند «میراث ماندگار» علاوه بر شخصیت و سیر زندگی علامه، نگاه انسان‎شناسانه استاد و نگاه او به مولانا و اشعارش را به نمایش می‎گذارد. همچنین نقل خاطرات دوستان و نزدیکان و گفت‎وگو درباره علاقه‌ها، افکار و شخصیت استاد بخش‎های مختلف این مستند است. «میراث ماندگار» مستندی است به کارگردانی مریم فرهنگ که برای نخستین بار از شبکه پرس تی وی پخش شد و  پنجشنبه 24 مرداد ساعت 8:30 به صورت زبانگردانی برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش می‌شود. بازپخش این مستند در همان روز و در ساعات 15:30، 21:30 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما