امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت سالگرد پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی در پرس تی وی

مشاهده ۳۴۳
۱۳۹۸/۰۵/۲۳- ۱۲:۳۸

برنامه‌ها و طرح‎های رژیم صهیونیستی برای منطقه و نقش برآب شدن همه این برنامه‌ها با شکست از حزب ا... در برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» (MidEasTream) شبکه پرس تی وی بررسی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی مروه عثمان با اشاره به آغاز جنگ رژیم صهیونیستی از طریق زمین، هوا و دریا علیه لبنان در تاریخ 10 جولای 2006 که تا 14 آگوست به طول انجامید و با شکست اسرائیل همراه بود، به نقد و بررسی حمایت‎های آمریکا از رژیم صهیونیستی و نقش آن در تجاوزات این رژیم به لبنان، سوریه و دیگر کشورهای منطقه می‌پردازد.
این برنامه همچنین ضمن واکاوی علل پیروزی حزب الله لبنان بر ارتشی که خود را قوی‎ترین ارتش منطقه می‎نامید، گزارش سازمان‌های حقوق بشری درخصوص تلفات این جنگ که بخش زیادی از آن‎ها غیرنظامی‌ بودند را بررسی می‎کند. نگاهی به واکنش رسانه‌های جهان به حمله رژیم صهیونیستی به حزب الله و زیرساخت‌های کشور لبنان، نگاهی به نقش حزب الله در مبارزه با تکفیری‌ها در سوریه، بررسی هشدار سید حسن نصراله نسبت به حمله احتمالی بعدی رژیم صهیونیستی و مروری بر اظهارات وی درخصوص جنگ احتمالی آینده در سرزمین‌های اشغالی نیز از دیگر مباحث این برنامه است. «جریان خاورمیانه» ساعت 00:03 بامداد شنبه 26 مرداد از شبکه پرس تی وی روی آنتن می‎رود. تکرار این برنامه شنبه ساعت 8، دوشنبه ساعت 4 و 15، سه‎شنبه ساعت 21، پنجشنبه ساعت 19 و جمعه ساعت 13 پخش می‌شود.

امتیاز شما