امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«رکوردداران تولید» به شبکه یک سیما می‎آیند

مشاهده ۸۳۷
۱۳۹۸/۰۵/۲۶- ۰۹:۰۱

برنامه «رکوردداران تولید» با همکاری جهاد کشاورزی و به منظور تقویت انگیزه تولیدکنندگانِ حوزه‌های دامداری و کشاورزی و نیز ارتقای سطح بهره‎وری در این بخش‎ها برای شبکه یک سیما تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ به گفته سعید جورکش تهیه کننده این برنامه، در سال «رونق تولید» به منظور حمایت از تولیدکنندگان برتر داخلی تولید این برنامه در دستورکار قرار گرفته است . این تهیه کننده به آغاز تولید برنامه با «رکوردداران» تولید در استان‌های تهران و البرز اشاره کرد و اظهار داشت: مستند «رکوردداران تولید» در آیتم‎های ده دقیقه‎ای به معرفی 40 تولیدکننده برتر از بیست‎وسه استان کشور می‎پردازد. وی افزود: تیم شش نفره ما در هر برنامه به سراغ یکی از «رکوردداران تولید»که  وزارت جهاد کشاورزی و به منظور حمایت و تقویت انگیزه معرفی کرده‌است، می‎رود تا برای بینندگان از سه فصلِ «رویاهای آغاز»، «سکویی که اکنون بر آن ایستاده و ایده‌های تولید» و «پیش‎بینی تولید در آینده» بگوید.
جورکش با تاکید بر اهمیت تولید مستند «رکوردداران تولید» و آغاز پخش آن از ماه آینده گفت: تلاش می‌کنیم تا تجربیات «رکوردداران» در عرصه‌های تولیدات دامداری و کشاورزی اعم از رشد کیفی و کمّی تولید، کسب جایگاه برتر در تولید دانش بنیان، حفظ و بهبود کیفیت در عبور از تولید سنتی و ... را به آنان که می‎خواهند تولید را آغاز و یا در آن بخش فعالیت کنند، انتقال دهیم. وی در پایان اظهار داشت: در هر برنامه علاوه بر معرفی یکی از سردمداران تولید، یک کارشناس متخصص در همان حوزه نیز به تکمیل آگاهی و اطلاعات بینندگان می‎پردازد. گفتنی است: به سفارش «ستاد رونق تولید» از هر قسمت برنامه «رکوردداران تولید»، میان برنامه کوتاهی به منظور پخش در شبکه‌های دیگر سیما آماده می‌شود.

امتیاز شما