امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«شب موسیقی» همراه با دف‎نوازی و خوانندگی هنرمندان4

مشاهده ۲۶۹
۱۳۹۸/۰۵/۲۷- ۰۸:۲۶

مجله تلویزیونی «شب موسیقی» به مناسبت دهه ولایت و امامت و در آستانه عیدسغید غدیر خم به صورت ویژه برنامه و با بخش‎های متنوع موسیقیایی روی آنتن می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه که یکشنبه 27 مرداد، از ساعت 23 به صورت زنده پخش می‌شود، رضا مهدوی مجری کارشناس «شب موسیقی» میزبان کامران همت‎پور نوازنده دف و جمال الدین منبری خواننده می‌شود. این دو هنرمند در این برنامه به صورت زنده به اجرای موسیقی می‌پردازند. همچنین در ارتباط تلفنی با قاسم رفعتی، خواننده و ردیف‌دان موسیقی ایرانی،درخصوص اجرای کارهای آیینی و عیدغدیرخم گفت‎وگو می‌شود. پخش سه قطعه از کنسرت گروه حافظ به رهبری میرفرساد ملک‎نیا که به تازگی در خانه هنرمندان برگزار شده است، پخش ویدئو کلیپی از نادر گلچین و مروری بر خبرهای حوزه موسیقی با اجرای فرزین طاهری از دیگر بخش‎های این برنامه زنده شبانگاهی است. «شب موسیقی» یکی از برنامه‌های «شب‎های هنر» است که به تهیه‎کنندگی حبیب‎الله ذوالفقاری، درباره مسائل موسیقی، یکشنبه شب‎ها ساعت 23 به طور زنده، از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

برنامه«شب‎های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست که از شنبه تا جمعه، هرشب به یکی از موضوعات تئاتر، موسیقی، شعر و ادبیات، کتاب و روایت، معماری، سینما و طنز می‌پردازد.

امتیاز شما