امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به محکمه‌های امید آفرین در گفت‎وگوی اجتماعی

مشاهده ۸۱
۱۳۹۸/۰۵/۲۸- ۰۹:۳۹

«گفت‎وگوی اجتماعی» قصد دارد تا در برنامه بیست‎وهشتم مرداد، با حضور کارشناسان به بررسی محکمه‌های امید آفرین بپردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بررسی عوامل تاثیرگذار در تحقق سبک زندگی ایرانی، اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، نقد و بررسی عملکرد سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی اجتماعی و بررسی عوامل و علل دخیل در آن و ارائه راهکارهای قابل اجرا در خصوص ساماندهی حوزه‌های اجتماعی، از جمله موضوعاتی است که در گفت‌وگوی اجتماعی شبکه رادیویی گفت‎وگو به آن توجه می‎شود.

این برنامه که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 به مدت 60 دقیقه روی موج اف ام ردیف 103/5 مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود، در سال جدید بنا دارد تا در هر هفته یک موضوع مهم اجتماعی را به صورت پرونده و در قالب سریالی با طرح موضوعات مختلف زیر شاخه آن موضوع اصلی، بررسی کند.

محسن مقدس (رئیس شعبه 103دادگاه کیفری 2بهارستان تهران)، پرفسور حسین باهر (آسیب‎شناس اجتماعی و استاد تمام دانشگاه‌های مختلف) و دکتر فرشادیکتا (وکیل پایه یک دادگستری و استاد دانشگاه) از میهمانان این برنامه هستند.

مخاطبان رادیو گفت‌وگو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 27861035 در ارتباط باشند.

امتیاز شما