امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

طرح احیای وزارت بازرگانی، موانع و چالش‎های پیش روی آن

مشاهده ۳۶۳
۱۳۹۸/۰۵/۲۸- ۰۹:۴۳

برنامه «مناظره اقتصادی» که به چالش موضوعات روز از منظر اقتصادی اختصاص دارد، 28 مرداد به بررسی طرح احیای وزارت بازرگانی، موانع و چالش‎های پیش روی آن می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، واکاوی موضوعات و مسائل گوناگون در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و .... مبحثی است که در برنامه مناظره رادیو گفت‎وگو به آن توجه می‎شود.

این برنامه که یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 16 روی موج اف ام ردیف 103/5 مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود، هر روز به چالش موضوعات یکی از حوزه‌ها اختصاص دارد.

دکتر خلیل حیدری (استادیار موسسه مطالعات و پژوهش‎های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دکتر بهنام ملکی (رئیس هیئت علمی‌کانون دانش آموختگان اقتصاد کشور)، مهندس محمدرضا جعفری (عضو اتاق بازرگانی ایران)، دکتر سید علیرضا شجاعی (مدیر تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی)، رمضانعلی سبحانی‎فر (عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس) و دکتر یحیی آل اسحاق (وزیر اسبق وزارت بازرگانی) از میهمانان این برنامه هستند.

علاقه‎مندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 27861035 با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‎وگو همراه باشند.

امتیاز شما