امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آشنایی با محتوای کتاب «الغدیر»

مشاهده ۴۰۲
۱۳۹۸/۰۵/۲۸- ۱۴:۱۹

ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» از رادیو تهران مخاطبان را بیشتر با کتاب «الغدیر» آشنا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اعظم السادات ابراهیمی تهیه‎کننده ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به این که عید غدیر خم در روایات از بزرگترین عید شیعیان یاد شده و بر شادی این روز بسیار تاکید شده است، در این ویژه برنامه تلاش می‌کنیم فضایی شاد و مفرحی ایجاد کنیم. 
وی افزود: بخشی از این ویژه برنامه در قالب متن و گزارش به دید و بازدیدهای این روز، عید سیدها اختصاص یافته است.کارهای پسندیده و خیرخواهانه از جمله عیادت بیماران، سرزدن به کهریزک از جمله آیتم‎های این برنامه است. 
علاوه بر این؛ با حضور کارشناس برنامه بر محتوای «کتاب الغدیر» پرداخته می‎شود، اَلْغَدیر فِی الْکِتابِ وَ السُّنّة وَ الْاَدَب، معروف به الغدیر کتابی با موضوع اثبات امامت و خلافت بلافصل امام علی(ع) در واقعه غدیر، نوشته عبدالحسین امینی است.
همچنین ترانه‌های شاد و متناسب با این عید بزرگ و همچنین تدارک آیتم‎های طنز و بخش‎هایی که ویژه عید بزرگ غدیر تدارک دیده شده که در دستور کار این برنامه قرار گرفته است.
این ویژه برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که ساعت ۱۰:۳۵ تا ۱۴:۳۰ روی آنتن رادیو تهران می‎رود. مخاطبان در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما می‎شوند.

امتیاز شما