امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

رسانه ملی برای جهان اسلام پیام رسانی کرد

مشاهده ۳۵۱
۱۳۹۸/۰۵/۳۰- ۱۰:۴۰
تعداد بازدید:351

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با قدردانی از تلاش رسانه ملی در پوشش مناسب اخبار حج امسال نفوذ رسانه ملی را علاوه بر حیطه داخلی، نفوذ در پنج قاره جهان دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به نقل از خبرگزاری صداوسیما حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشستی خبری که در پایان موسم حج تمتع امسال و در محل بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه برگزار شد، با تشکر از رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی در پوشش مناسب اخبار و رویدادهای حج امسال گفت: بازخورد این پوشش مناسب، آرامش خانواده‌های حجاج در داخل کشور بود که به وضوح قابل مشاهده بود.

وی نفوذ رسانه ملی را علاوه بر حیطه داخلی، نفوذ در پنج قاره جهان دانست و خطاب به نمایندگان رسانه ملی در حج امسال گفت: شما با کار بسیار بزرگ و عالی خود در واقع برای جهان اسلام پیام رسانی کردید و در همه برنامه‌ها حضور داشتید و با نوآوری و دقت، اخبار حج را پوشش دادید که جای تشکر فراوان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نواب به پوشش مناسب برنامه‌های ایام تشریق اشاره کرد و گفت: یادواره شهدای مسجدالحرام و فاجعه منا که بخوبی برگزار و منعکس شد، ما را در گرفتن حق و حقوق شهدای این دو حادثه کمک خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: کارگزاران پرتلاش حج تمتع امسال برای تحقق حج ابراهیمی، جهادگرانه اقدام کردند تا زائر ایرانی، به غیر از زیارت، دغدغه دیگری نداشته باشد.

امتیاز شما