امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساخت اپلیکیشن اربعین برای اطلاع‎رسانی از این حماسه عظیم

مشاهده ۳۴۰
۱۳۹۸/۰۶/۰۲- ۰۹:۴۱

نشست هماهنگی ساخت اپلیکیشن جامع اربعین در صداوسیمای مرکز ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: این اپلیکیشن با هدف اطلاع‎رسانی لحظه به لحظه و آنلاین حماسه عظیم اربعین به زوار عتبات عالیات در حال ساخت است.

بازوند با  اشاره به اینکه ساخت این اپلیکیشن در مراحل نهایی است افزود: این اپلیکیشن خدماتی، آخرین وضعیت راه‎ها، موکب‎ها، آب و هوا، مسیرها، پخش ویژه برنامه‌های صداوسیما و اطلاع‎رسانی درباره آخرین اخبار و اطلاعات راهپیمایی بزرگ اربعین را به اطلاع کاربران و زائرین حرم حسینی می‎‎رساند.

بیرامی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه این اداره کل توانسته است مجوز لازم برای راه اندازی و تولید محتوا در فضا ی مجازی را دریافت کند، گفت: اپلیکیشن جامع اربعین، با استفاده از توانایی و قابلیت‎های جوانان و فعالان بخش خصوصی درحال ساخت است.

وی افزود: ساخت این اپلیکیشن ضمن ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان، در  رفاه حال زوار و خدمات دهی مطلوب به آنان نقش مهمی دارد.

این اپلیکیشن با همکاری استانداری، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، صدوسیمای مرکز ایلام و نهادهای مرتبط با حماسه عظیم اربعین در حال ساخت است.

امتیاز شما