امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
در پرس تی وی مرور می‌شود:
در پرس تی وی مرور می‌شود:

ناتوانی آمریکا در پایان دادن به جنگ در افغانستان

مشاهده ۳۱۱
۱۳۹۸/۰۶/۰۲- ۱۴:۲۸
تعداد بازدید:311

برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی ضمن مروری بر حضور نظامی آمریکا در افغانستان به واکاوی علل عدم توانایی روسای جمهور آمریکا در پایان دادن به این جنگ می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به تحلیل‎ها و گمانه‎زنی‌های صورت گرفته درخصوص خاتمه حضور سربازان آمریکایی در کشورهای مختلف با روی کار آمدن ترامپ در سال 2016، شرایط پیش روی ترامپ برای کاهش حضور نظامی ارتش آمریکا در افغانستان و دیگر کشورهای خاورمیانه را به بحث و بررسی می‎گذارد. این برنامه که با حضور رندی شرت فعال و کشیش سیاهپوست آمریکایی و ویلیام گریفین تحلیلگر مسائل سیاسی روی آنتن می‎رود، با نگاهی به جنگ آمریکا در افغانستان که از سال 2001 آغاز شده است به نقد و گفت‎وگو درخصوص نقش آمریکا در ایجاد و تقویت گروه‌های تکفیری مانند داعش در منطقه و وعده‌های ترامپ مبنی بر عدم جنگ ورزی در منطقه و خلیج فارس می‎پردازد. «ما مردم» در ادامه به بررسی گروه معترضان ضد فاشیسم موسوم به انتیفا و اهداف این گروه در آمریکا پرداخته و تلاش‎های صورت گرفته برای تروریستی خواندن این گروه را به بحث قرار می‌گذارد.

برنامه«ما مردم» شنبه دوم شهریور، ساعت 21 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 8 و 19 و سه‎شنبه ساعت 4 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما