امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

صداوسیمای مرکز کرمان در هفته دولت

مشاهده ۴۳۸
۱۳۹۸/۰۶/۰۳- ۱۵:۱۶

صداوسیمای مرکز کرمان در هفته دولت با برنامه‌های متنوع، خدمات و عملکرد دولت را در بخش‌های مختلف معرفی می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای مرکز کرمان در هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، برنامه‌های متنوعی را پخش می‌کند.

ویژه برنامه «گفت‎وگوی ویژه» به تهیه‎کنندگی محمود علیپور با دعوت از دکتر موسوی معاون عمرانی استانداری، فدایی استانداردر هفته دولت درروزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 22 تا 22:45 از سیمای کرمان روی آنتن می‌رود.
برنامه تلویزیونی «صبح بخیر کرمان» به تهیه‌کنندگی محمود علیپور، به مدت 65 دقیقه، در هفته دولت ساعت 7 با حضور استاندار، فرمانداران شهرستان‌های استان، معاونان استاندار، مدیران دستگاههای اجرایی روزهای یکشنبه، سه‎شنبه و پنجشنبه پخش می‌شود.
برنامه خانواده «زندگی زیباست» به تهیه‎کنندگی عطیه آستانی، به مدت 60 دقیقه شنبه تا پنجشنبه در هفته دولت از ساعت 10 میهمان مخاطبان کرمانی می‎شود.
این برنامه‌ها به تبیین عملکرد و معرفی دستاوردها و انعکاس فعالیت‌های دولت می‌پردازد.

برنامه  رادیویی «کرمان سلام» به تهیه‎کنندگی عباس پورجهانشاهی و معصومه طالبی‎زاده به مدت 90 دقیقه در هفته دولت از شنبه تا چهارشنبه با بخش‎های کارشناسی،گزارش تلفن‎ها و پیامک‎های مردمی‌ به تبیین عملکرد دستگاه‎های خدمت رسان با حضور مسئولان می‌پردازد.
در برنامه «میکروفن صبح» به تهیه‎کنندگی فرشته ایران‎نژاد، از شنبه تا چهارشنبه در هفته دولت به مدت 20 دقیقه به صورت ضبطی با حضور فرمانداران به انعکاس فعالیت‎های دولت می‌پردازد.
همچنین برنامه «مردم و مسئولان» هم در طول هفته دولت، با دعوت از مدیران ارشد دستگاه‎های دولتی، ضمن بزرگداشت یاد شهیدان والامقام دولت و تبیین اندیشه آنان در باب خدمت‎رسانی و هم‎دلی و هم‎زبانی دولتمردان با مردم، با رویکرد مطالبه‎گری، رونق تولید به صورت زنده پخش می‎شود. این برنامه 30 دقیقه‎ای، پنجشنبه 7 شهریور، ساعت 8:45 فعالیت‌ها و عملکرد دولت در بخش‌های مختلف را منعکس می‌کند.

 

امتیاز شما