امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

فوق لیسانسه‌هابه میدان انقلاب رسیدند

مشاهده ۳۸۶
۱۳۹۸/۰۶/۰۶- ۰۸:۴۶

تهیه کننده سریال «فوق لیسانسه‌ها» گفت: تصویربرداری سریال «فوق لیسانسه‌ها» در آذر امسال به پایان می‌رسد.

«رضا جودی» تهیه کننده سریال «فوق لیسانسه‌ها» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با اشاره به پایان زمان تصویربرداری این سریال گفت: تاکنون بیشتر از نیمی از این سریال مقابل دوربین رفته است.

وی ادامه داد: در حالیکه این روزها گروه تولید در خانه‌ای واقع در میدان انقلاب مشغول به ضبط هستند، حدود ۴ ماه زمان تا پایان تصویربرداری‌ این سریال باقی مانده است.

این تهیه کننده درباره حضور بازیگران جدید در این سریال نیز گفت: اغلب بازیگران مقابل دوربین رفته‌اند و هنوز بازیگر جدیدی به سریال اضافه نشده است و همچنین تدوین نیز به صورت همزمان در حال انجام است.

جودی درباره قصه‌ای که در ادامه این سریال به تصویر کشیده شده است، نیز گفت: در «فوق لیسانسه‌ها» ادامه همان قصه‌های قبلی را روایت کردیم و محوریت روی حبیب شخصیت اصلی داستان است.

 یکی دیگر از لوکیشن‌های این سریال در منطقه خیابان ژاندارمری قرار دارد. 

این سریال به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت در حال تولید است. هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، آتنه فقیه نصیری که در فصل نخست این مجموعه بازی داشتند در این فصل نیز حضور دارند.

امتیاز شما