امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
توصیف عضو شورای نظارت بر صداوسیما از
توصیف عضو شورای نظارت بر صداوسیما از

نقش پررنگ صدا و سیما در حمایت از تولید و اشتغال

مشاهده ۵۲۷
۱۳۹۸/۰۶/۰۶- ۱۰:۱۱
تعداد بازدید:527

کاتب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس عملکرد رسانه ملی را در حمایت از تولید کالای داخلی، طرح مشکلات و موانع پیش روی تولیدکنندگان، معرفی محصولات تولیدی و اشاعه فرهنگ خرید کالاهای داخلی، مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری خانه ملت، غلامرضا کاتب، عضو شورای نظارت بر صدا و سیما، عملکرد رسانه ملی را در حمایت از تولید کالای داخلی، طرح مشکلات و موانع پیش روی تولیدکنندگان، معرفی محصولات تولیدی و اشاعه فرهنگ خرید کالاهای داخلی، مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های بالقوه کشور در حوزه تولید و سازندگی، تعامل هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما با تولیدکنندگان در ارتقای جایگاه کشور در این حوزه، اثربخش خواهد بود.

کاتب با بیان اینکه در شبکه‌های برون‌مرزی رسانه ملی به منظور معرفی و تبلیغ کالای ایرانی اقدامات خوبی انجام گرفته است، افزود: بدون شک معرفی محصولات داخلی از طریق این شبکه‌ها، افزایش میزان کالاهای صادراتی را به دنبال خواهد داشت.

غلامرضا کاتب، رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس، ضرورت حمایت مضاعف از سازمان صدا و سیما را به عنوان رسانه ملی، مورد توجه قرار داد و افزود: شبکه‌های فارسی زبان ماهواره ای علیه انقلاب اسلامی، فرهنگ عمومی و اعتماد ملی تلاش می‌کنند که به این رسانه‌ها باید فضای مجازی را هم اضافه کرد. در مقابل این هجمه‌ها تنها یک صدا و سیما وجود دارد که برای حمایت مضاعف از آن تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به هجمه‌های سنگین رسانه‌های بیگانه گفت: در شرایط فعلی با هجمه رسانه‌های معاند و جریان سازی خبری علیه منافع کشور، اهمیت جایگاه رسانه ملی دو چندان شده که باید حمایت‌های همه جانبه از این رسانه، به نحو مطلوب صورت پذیرد.

 این نماینده مجلس، نقش رسانه ملی را در آگاه سازی خانواده‌ها، غیر قابل انکار توصیف و تصریح کرد: با توجه به تعدد شبکه‌های خارجی و پخش برنامه‌هایی که فساد را در جامعه ترویج می دهند، رسانه ملی کوشیده است بزرگترین رسالت خود به منظور حراست و حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و مبارزه با فرهنگ بیگانه را در دستور کار خود قرار داده و ضمن حفاظت و حراست از فرهنگ عمومی و ملی، نسبت به تولید و پخش برنامه‌هایی به منظور هدایت جوانان و آگاه سازی خانواده‌ها اقدام نماید.

امتیاز شما