امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

شور حسینی عزاداران به رسانه استانی زنجان می‌رسد

مشاهده ۳۸۳
۱۳۹۸/۰۶/۰۷- ۱۱:۰۹

همزمان با فرارسیدن ماه محرم و آغاز عزاداری عاشقان اهل بیت(ع)، صداوسیمای مرکز زنجان ویژه برنامه‌هایی را تقدیم عزاداران حسینی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای اشراق با برنامه‌های «عشق قافله سی»، «واژه واژه کربلا»،  «پیاده تا عشق»، «شمع حرم خانه»، «کاروان عاشورائیان» ویژه عزاداری شهرستانها و «تا اربعین» و انعکاس عزاداری هیات ثارالله و حب الحسین(ع) در ایام محرم بینندگان را همراهی می‌کند.

پوشش زنده رادیویی و تلویزیونی عظیم‌ترین اجتماع جهان تشیع در قالب دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در یوم العباس(عصر تاسوعا) از دیگر برنامه‌های شبکه اشراق در این ایام است. همچنین مراسم دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان در روز یازدهم عاشورا به صورت زنده از سیمای زنجان روی آنتن می‌رود.

شبکه استانی صدای مرکز هم در ایام محرم، رنگ و بوی حسینی به خود گرفته و در برنامه‌های «عشق سوداسی»، «حسین عاشقلری»، «عشق قافله سی»، «پا به رکاب» و ویژه برنامه ظهر عاشورا، عشق و علاقه مردم حسینی استان را به سمع شنوندگان می‌رساند. سایر برنامه‌های روتین و تامینی معاونت صدا هم به اقتضاء زمان پخش به این مناسبت مذهبی می‌پردازند.

رادیو نما نیز با 40 اسلاید ویژه ایام عزاداری با بیش از 6000 بازپخش با عزاداران حسینی همراه می‌شود. همچنین معاونت اطلاعات و اخبار مرکز با446 خبر مکتوب، گزارش رادیو تلویزیونی، تفاسیر خبری و گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، اخبار رویدادهای دهه محرم را به سمع و نظر مخاطبان می‌رساند. تولید 152پوستر، ویدئو، نماهنگ، موشن گرافیک، اینفو گرافیک و پادکست از تمهیدات معاونت فضای مجازی مرکز زنجان در این ایام است.

در مجموع پیش بینی می‌شود صداو سیمای مرکز زنجان امسال با تولید و پخش بیش از 20000 دقیقه برنامه، راوی عشق و ارادت محبان اهل بیت(ع) در اقصی نقاط استان باشد.

 

امتیاز شما