امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
رئیس رسانه ملی در مراسم رونمایی از یازده طرح مرکز یزد:
رئیس رسانه ملی در مراسم رونمایی از یازده طرح مرکز یزد:

شبکه‌های استانی در حل مشکلات مردم بسیار تاثیرگذارند

مشاهده ۳۳۳
۱۳۹۸/۰۶/۰۸- ۱۲:۲۹
تعداد بازدید:333

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه رسانه‌های استانی به مسائل و مشکلات مردم بسیار نزدیکند، گفت: با توجه به نزدیکی این رسانه‌ها به ویژه شبکه‌های استانی به مسائل و مشکلات مردم، این شبکه‌ها در حل این مشکلات و درنتیجه در پیشبرد مسائل کشور بسیار تاثیرگذارند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری در مراسم رونمایی از یازده طرح صدا و سیمای استانی یزد در جلسه شورای اداری استانی افزود: اقدامات صورت گرفته در این استان و در مرکز صدا و سیمای یزد، اقداماتی ارزشمند و مایه مباهات است.
رئیس رسانه ملی تصریح کرد: به طور ویژه برای تقویت شبکه‌های استانی تلاش می‌کنیم و معتقدیم رسانه‌های استانی به دلیل نزدیکی به مشکلات و مسائل مردم می توانند در پیشبرد مسائل کشور تاثیرگذار باشند.
دکتر علی عسکری از انسجام، ایمان، اعتقاد راسخ، روحیه جهادی و برنامه ریزی دقیق مسئولان استان یزد نیز قدردانی کرد و گفت: استان یزد در بسیاری از زمینه‌ها سرآمد است و می توان به عنوان یک الگو به آن نگاه کرد.
رئیس رسانه ملی با اشاره به برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی(ع) در استان یزد، با قدردانی از استاندار یزد و تمام دست اندرکاران این اجلاس گفت: این اجلاس باشکوه در آستانه ماه محرم روحیه بسیار خوبی به استان دمید و امیدواریم این اجلاس در جهت دادن به عزاداری‌های پیش رو و پرشورتر کردن آن‌ها اثرگذار باشد.
دکتر علی عسکری افزود: اجلاس پیرغلامان حسینی(ع) خاطره ای دلنشین و نقطه عطفی برای دارالعباده یزد بود و امیدوارم موجب مطرح شدن بیش از پیش هیئت های عزاداری یزد باشد.
رئیس سازمان صدا و سیما از حسن انتخاب دست اندرکاران برگزاری اجلاس برای برگزاری مراسم اختتامیه در میدان امیرچخماق نیز گفت: تصویری بسیار زیبا خلق شد که به دلیل پخش از آنتن‌های جهانی می تواند قابل توجه باشد.
همچنین رئیس سازمان صدا و سیما و استاندار یزد با کاشت دو نهال در یکی از بوستان‌های بزرگ یزد نام این بوستان را "بوستان پیرغلامان و خادمان امام حسین (ع)" انتخاب کردند .
در این بوستان به نام هر یک از پیرغلامان حسینی یک نهال کاشته شده است و در مجموع هر یک از هفتصد نهال کاشته شده نمادی از یکی از پیرغلامان به شمار می رود.

امتیاز شما